Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11378
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПахолок, Зінаїда Олександрівна-
dc.contributor.authorPakholok, Zinaida-
dc.date.accessioned2016-12-30T23:32:44Z-
dc.date.available2016-12-30T23:32:44Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПахолок З. Художній простір Людмили Вознюк // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія "Філологічні науки. Літературознавство". – 2016. – № 1 (326). – С. 170-178.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11378-
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано літературну діяльність волинського вчителя-дефектолога Людмили Вознюк, присвячену дітям з особливими освітніми потребами. Проаналізовано книжки для дошкільників: визначено жанр і зміст, виховне значення, описано їх художнє оформлення. Установлено, що з метою формування толерантного ставлення до людей з обмеженими можливостями вперше в українській літературі для дітей з’явився триптих про інвалідність. The article presents the literary activity of Volyn teacher-defectologist Lyudmila Vozniuk, which is devoted to the children with special educational needs. The series of books «Feel with the heart» are analyzed. The first book – «Let’s learn to see together» – presents the story of the blind and visually impaired children; the second one – «Hear me with the heart» – is about the deaf children and children with hearing problems; the third one – «Let’s go to the fairytale» – tells the reader about the nightingale with one wing. The genre of this fairytale was chosen for prepare preschoolers for the perception of children on wheelchairs. L. M. Vozniuk’s triptych, which is written through much suffering and dictated by the time, full of inexhaustible vitality and optimism, is a unique publication, which has no analogues in Ukraine. It forms the foundations of a tolerant attitude towards children with visual, hearing, musculoskeletal system defects and it motivates to a caring attitude to the children with disabilities as well as to overthinking of your own life values.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectукраїнська література для дітейuk_UK
dc.subjectзарубіжна література для дітейuk_UK
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UK
dc.subjectтолерантністьuk_UK
dc.subjectлітературно-педагогічний жанрuk_UK
dc.subjectлистuk_UK
dc.subjectп’єсаuk_UK
dc.subjectоповіданняuk_UK
dc.subjectказкаuk_UK
dc.subjectтриптихuk_UK
dc.subjectUkrainian literature for childrenuk_UK
dc.subjectforeign literature for childrenuk_UK
dc.subjectchildren with special educational needsuk_UK
dc.subjecttoleranceuk_UK
dc.subjectliterary and pedagogical genreuk_UK
dc.subjectletteruk_UK
dc.subjectplayuk_UK
dc.subjectstoryuk_UK
dc.subjectfairytaleuk_UK
dc.subjecttriptychuk_UK
dc.titleХудожній простір Людмили Вознюкuk_UK
dc.title.alternativeLyudmila Voznyuk’s Art Spaceuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2016, № 1 (326)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.pdf293,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.