Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11206
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВалецька, Руслана-
dc.contributor.authorValetskауа, Ruslana-
dc.date.accessioned2016-12-17T15:59:34Z-
dc.date.available2016-12-17T15:59:34Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВалецька, Р. Здоров’я природи - здоров’я людини / Р. Валецька // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Географічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; редкол.: Н. Н. Коцан. - Луцьк, 2013. - № 16 (265). - С. 206-208-
dc.identifier.otherУДК 613.1:502.1-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11206-
dc.description.abstractУ статті розглянуто потребу педагогів і вихователів дошкільних закладів привчити дитину з ранніх літ більше бути на природі, турбуватися про її збереження, чистоту, навчити пізнати природу і самого себе, сформувати уміння розуміти природу такою, якою вона є насправді, вміти спостерігати, аналізувати причини своїх учинків. Звернено особливу увагу на природне джерело оздоровлення дітей, зокрема на те, щоб діти більшу частину доби будь-якої пори року були на свіжому повітрі, багато рухалися. Діти повинні довго зберегати відчуття, які вони отримали від спілкування з природою. Охорона природи високогуманна громадян- ська позиція, в основі якої найвища моральна цінність збереження серця і розуму кожного нашого вихованця. Вона може виробитися тільки при постійному діяльному спілкуванні з природою, спрямованому на збереження її надр, річок, повітря, полів та лісів. In the article the questions of necessity teachers and educators of preschool establishments are examined from early years to teach a child anymore to be on nature, worry about its maintainance, cleanness, learn to get to know nature and itself, ability to understand nature such which it is in actual fact, able to look after, to analyse reasons of the acts. The special attention applies on the natural source of making healthy of children, in particular on that, to put greater part of time of any time of year were on fresh air, moved much. Nature is a garden of health, to submerge in nature, absorb for itself its impression, to outlive those ideas physical and spiritual. Must put early and on great while to save sense, what of them got from socializing with nature. Conservancy is high-humane civil position in basis of which there is the greatest moral value of maintainance of heart and mind of every our pupil. It can be produced only at the permanent active socializing with nature, directed on the maintainance of its bowels of the earth, rivers, air, fields and forests. Conservancy is highhumane civil position in basis of which there is the greatest moral value of maintainance of heart and mind of every our pupil. It can be produced only at the permanent active socializing with nature, directed on the maintainance of its bowels of the earth, rivers, air, fields and forests.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectприродаuk_UK
dc.subjectздоров’яuk_UK
dc.subjectтурботаuk_UK
dc.subjectаналізuk_UK
dc.subjectпізнання природиuk_UK
dc.subjectnatureuk_UK
dc.subjecthealthuk_UK
dc.subjectcaresuk_UK
dc.subjectаnalyzeuk_UK
dc.subjectlearn the natureuk_UK
dc.titleЗдоров’я природи – здоров’я людиниuk_UK
dc.title.alternativeHealth of the Nature – Health of the Personuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Географічні науки", 2013, № 16 (265)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31.pdf139,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.