Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10264
Title: ЗМІ у соціальних мережах: тенденції, можливості, перспективи
Other Titles: Media in Social Networks: Trends, Opportunities and Prospects
Authors: Єжижанська, Тетяна С.
Jezhyzhanska, Т.S.
Bibliographic description (Ukraine): Єжижанська Т.С. ЗМІ у соціальних мережах: тенденції, можливості, перспективи /Т.С.Єжижанська //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2015. - № 7 - 8 (6). - С. 61 - 67.
Issue Date: 2015
Date of entry: 19-Jul-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: соціальні мережі
social networks
корпоративні комунікації
corporate communications
засоби масової інформації
media
мас-медіа
mass media
Abstract: У статті спостережено тенденції, можливості і перспективи присутності в соціальних мережах засобів масової інформації. На основі аналізу показників охоплення населення українських міст традиційними медіа та інтернет-комунікаціями зроблено висновок про те, що традиційні ЗМІ здають свої позиції, тоді як їхня аудиторія «переселяється» в інтернет-простір. Переваги присутності мас-медіа в соціальних мережах: взаємодія з соціально активними читачами підвищує репутацію ЗМІ, збільшує її аудиторію, дозволяє прислухатися до побажань та порад читачів та приймати рішення щодо подальшого розвитку видання. Особливу увагу звернено на можливості використання сторінок у соціальних мережах засобів масової інформації для здійснення корпоративних комунікацій, оскільки розширення аудиторії традиційних ЗМІ через інтернет-аудиторію соціальних мереж робить мас-медіа привабливими для PR-фахівців. Соціальна мережа як інформаційний канал дозволяє компаніям інформувати свою потенційну аудиторію не лише напряму, без посередників, але й через акаунти офіційних ЗМІ. The article discusses trends, opportunities, prospects presence in social media networks. Based on analysis of population coverage rate of Ukrainian cities traditional media and Internet communications made the conclusion that the traditional media losing out, while their audience «moves» in the internet space. The benefits of the presence of mass media in social networks: social interaction of active readers of the reputation of the media increases their audience, take into account the wishes and advice of readers. Particular attention is paid to the possibility of the use of pages in the social networks of the media for corporate communications as an extension of traditional media audiences by Internet audience of social networks makes mass media appealing for PR-specialists. Social Network as an information channel, permits companies to inform their target audience, not only directly, without intermediaries, but also through the official media acanthus.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10264
Content type: Article
Appears in Collections:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2015, № 7-8 (6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jezhyzhanska.pdf192,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.