Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10264
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄжижанська, Тетяна С.-
dc.contributor.authorJezhyzhanska, Т.S.-
dc.date.accessioned2016-07-19T19:40:55Z-
dc.date.available2016-07-19T19:40:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЄжижанська Т.С. ЗМІ у соціальних мережах: тенденції, можливості, перспективи /Т.С.Єжижанська //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2015. - № 7 - 8 (6). - С. 61 - 67.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 316.77-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10264-
dc.description.abstractУ статті спостережено тенденції, можливості і перспективи присутності в соціальних мережах засобів масової інформації. На основі аналізу показників охоплення населення українських міст традиційними медіа та інтернет-комунікаціями зроблено висновок про те, що традиційні ЗМІ здають свої позиції, тоді як їхня аудиторія «переселяється» в інтернет-простір. Переваги присутності мас-медіа в соціальних мережах: взаємодія з соціально активними читачами підвищує репутацію ЗМІ, збільшує її аудиторію, дозволяє прислухатися до побажань та порад читачів та приймати рішення щодо подальшого розвитку видання. Особливу увагу звернено на можливості використання сторінок у соціальних мережах засобів масової інформації для здійснення корпоративних комунікацій, оскільки розширення аудиторії традиційних ЗМІ через інтернет-аудиторію соціальних мереж робить мас-медіа привабливими для PR-фахівців. Соціальна мережа як інформаційний канал дозволяє компаніям інформувати свою потенційну аудиторію не лише напряму, без посередників, але й через акаунти офіційних ЗМІ. The article discusses trends, opportunities, prospects presence in social media networks. Based on analysis of population coverage rate of Ukrainian cities traditional media and Internet communications made the conclusion that the traditional media losing out, while their audience «moves» in the internet space. The benefits of the presence of mass media in social networks: social interaction of active readers of the reputation of the media increases their audience, take into account the wishes and advice of readers. Particular attention is paid to the possibility of the use of pages in the social networks of the media for corporate communications as an extension of traditional media audiences by Internet audience of social networks makes mass media appealing for PR-specialists. Social Network as an information channel, permits companies to inform their target audience, not only directly, without intermediaries, but also through the official media acanthus.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectсоціальні мережіuk_UK
dc.subjectsocial networksuk_UK
dc.subjectкорпоративні комунікаціїuk_UK
dc.subjectcorporate communicationsuk_UK
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk_UK
dc.subjectmediauk_UK
dc.subjectмас-медіаuk_UK
dc.subjectmass mediauk_UK
dc.titleЗМІ у соціальних мережах: тенденції, можливості, перспективиuk_UK
dc.title.alternativeMedia in Social Networks: Trends, Opportunities and Prospectsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2015, № 7-8 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Jezhyzhanska.pdf192,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.