Перегляд зібрання за групою - Теми рекламний текст

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 8 із 8
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article201811-вер-2019Вербальні та невербальні індикатори персуазивної стратегії аргументування у німецькій комерційній рекламіСеменюк, Тетяна Петрівна; Semeniuk, Tetiana P.
Article201415-бер-2016Комунікативно-прагматичні параметри запозичень у рекламному текстіРадчук, Оксана А.; Radchuk, O. А.; Левчук, Ірина П.; Levchuk, І. Р.
Article201216-тра-2013Маніпулятивний потенціал імпліцитної оцінки в рекламіКиричук, Лариса Миколаївна; Kyrychuk, L. M.
Article201417-бер-2016Рекламна стаття як вид інформаційного матеріалуСінюченко, Олеся О.; Sinyuchenko, O. O.
Article201212-січ-2016Рекламний текст у сучасних лінгвістичних дослідженняхГорожанов, Юрій; Horozhanow, Yu.
Article201415-бер-2016Специфіка вербальної репрезентації маніпулятивних технологій у сучасному рекламному дискурсіДудечко, Лілія В.; Dudechko, L. V.
Article201320-лют-2016Статус числівника у журнальній рекламі косметикиРева, Наталія Сергіївна; Reva, N. S.
Article20165-гру-2017Теоретичний погляд на стильові особливості синтаксису рекламиКузьмич, Оксана; Кондратюк, Юлія; Kuzmych, Oksana; Kondtratiuk, Yulia