Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8899
Назва: Специфіка вербальної репрезентації маніпулятивних технологій у сучасному рекламному дискурсі
Інші назви: Specificity of verbal representation manipulation technology in today's advertising discourse
Автори: Дудечко, Лілія В.
Dudechko, L. V.
Бібліографічний опис: Дудечко Л.В. Специфіка вербальної репрезентації маніпулятивних технологій у сучасному рекламному дискурсі /Л.В.Дудечко //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2013. - № 3 (3). - С. 52 - 55.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 15-бер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: маніпуляція
manipulation
маніпулятивні стратегії і тактики
manipulatory strategies and tactics
заголовок
title
рекламний текст
advertising text
слоган
strapline
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто репрезентацію функції мови як засобу маніпуляції свідомістю в рекламному тексті. Проаналізовано специфіку застосування маніпулятивних стратегій і тактик, їхньої ефективності в сучасному рекламному дискурсі. Зосереджено увагу на проблемі дефініції поняття «маніпуляція», його структурі, ознаках, різновидах. З’ясовано функціонування маніпулятивних технологій на рівні вербальних і невербальних складників рекламного повідомлення. Окремо досліджено ефективність структурно-граматичних параметрів слогану як ключової фрази рекламного повідомлення. Representation of the language function as a mean of manipulation by mind in the advertising text is discerned in this paper. The spesify of application of manipulatory strategies and tactics is sifted. The attention is focused on the problem of concept "manipulation" definition, its structure, characteristics, variety. The functioning of manipulatory technologies on the level of verbal and non verbal constituents of the advertising text such as a title, text , name slug, strapline, representation, speech etc. is ascertained. The effectiveness of the structural and grammatical specialities of the strapline as a key-note phrase in the advertising text is separately examined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8899
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2013, № 3 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dudechko_L.PDF107,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.