Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16254
Назва: Вербальні та невербальні індикатори персуазивної стратегії аргументування у німецькій комерційній рекламі
Інші назви: Verbal and non-verbal indicators of the persuasive argumentation strategy in German commercial advertising
Автори: Семенюк, Тетяна Петрівна
Semeniuk, Tetiana P.
Бібліографічний опис: Семенюк Т. П. Вербальні та невербальні індикатори персуазивної стратегії аргументування у німецькій комерційній рекламі / Т. П. Семенюк // Львівський філологічний часопис. - 2018. - № 3. - С. 234-238
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 11-вер-2019
Видавництво: Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Теми: рекламний текст
advertising text
персуазивна стратегія аргументування
persuasive strategy of argumentation
полікодове аргументування
polycodal argumentation
вербальні та невербальні індикатори
verbal and non-verbal indicators
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню вербальних і невербальних індикаторів персуазивної стратегії аргументування у німецькомовній комерційній рекламі. Виокремлено тактики реалізації персуазивної стратегії аргументування, визначено вербальні (лексико-граматичні та морфо-синтаксичні) й невербальні індикатори досягнення перлокутивного ефекту. The article is devoted to the study of verbal and non-verbal indicators of persuasive argumentation strategy in German-language commercial advertising. The tactics of the implementation of the persuasive argumentation strategy are distinguished, the verbal (lexical and grammatical and morpho-syntactic) and non-verbal indicators of achievement of perlocutionary effect are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16254
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
51.pdf315,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.