Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
УДК
Дати збереження
Типи вмісту
Мови
Журнали/збірники
Конференції/заходи
Видання, що містить
ISSN
Видавництва
Приналежності
Ступені дисертацій
Градації дисертацій
Дисципліни дисертацій
Дисертаційні ради
Установи захисту дисертацій
Дати подання
Довідка
Мова
українська
English
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
eVNUIR
Перегляд зібрання за групою - Автори Коменда, Ольга Іванівна
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
за заголовком
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати від 41 до 60 із 104
< назад
далі >
Тип
Дата випуску
Дата внесення
Назва
Автор(и)
Book Chapter
2008
5-січ-2021
Нотації пісень літнього циклу Західного Полісся (кустові, русальні, купальські, петрівочні, полільницькі, косарські, ягідницькі, жниварські).
Коменда, Ольга Іванівна
Article
2010
18-гру-2020
“Ой у Луцьку славнім...” В.Тиможинського: до питання подієвості музичного тексту
Коменда, Ольга Іванівна
Article
2013
1-бер-2017
Олександр Козаренко -- піаніст: генеза виконавського стилю
Коменда, Ольга Іванівна
;
Komenda, Olha I.
Monograph
2017
18-гру-2020
Олександр Козаренко: піаніст, композитор, музикознавець
Коменда, Ольга Іванівна
Conference Abstract
2019
19-січ-2021
Освітньо-педагогічна діяльність українських композиторів як складова творчого універсалізму
Коменда, Ольга Іванівна
Article
2013
1-бер-2017
Особливості піанізму Олександра Козаренка (на прикладі камерного виконавства)
Коменда, Ольга Іванівна
;
Komenda, Olha I.
Article
11-чер-2020
22-вер-2022
Особливості інтерпретацій прелюдії і фуги d-moll № 6 з дтк (2 том) Й. С. Баха сучасними баяністами
Охманюк, Віталій Федорович
;
Коменда, Ольга Іванівна
Article
2020
31-січ-2022
Особливості інтерпретації циклу творів Й.С.Баха «Добре темперований клавір» у баянному виконавстві
Охманюк, Віталій Федорович
;
Коменда, Ольга Іванівна
Article
2010
23-лют-2017
Поняття жанру в сучасному музикознавстві
Коменда, Ольга Іванівна
;
Komenda, Olha I.
Article
2017
7-бер-2018
Постать Миколи Леонтовича у світлі концепції творчого універсалізму
Коменда, Ольга Іванівна
;
Komenda, Olha I.
Article
2015
24-січ-2017
Піанізм Олександра Козаренка: проблеми виконавства та інтерпретації (на прикладі концертного жанру)
Коменда, Ольга Іванівна
;
Komenda, Olha I.
Book
2014
4-гру-2015
Пісні Волині й Полісся
Коменда, Ольга Іванівна
;
Komenda, Olha I.
Article
1999
6-гру-2020
П’ять прелюдій О. Скрябіна ор. 74 і п’ять “харківських” прелюдій М. Рославця: до питання традицій і новаторства ладогармонічної мови
Коменда, Ольга Іванівна
Article
2014
23-лют-2017
«„П’єро” подарував мені Київ, а „Дон-Жуана” вже Львів…»: ескіз творчого портрету Олександра Козаренка
Коменда, Ольга Іванівна
;
Komenda, Olha I.
Article
2013
23-лют-2017
Рання творчість Олександра Козаренка: початок формування індивідуальності композитора і піаніста
Коменда, Ольга Іванівна
;
Komenda, Olha I.
Article
30-лис-2016
1-бер-2017
Ренесансна творча особистість: риси універсалізму як феномен історичної доби
Коменда, Ольга Іванівна
;
Komenda, Olha I.
Article
2016
6-лип-2017
Рефлексії з приводу рецепції (з відгуку на дисертацію А.В. Приходько «Рецепція музичного авангарду в соціокультурному просторі ХХ століття»)
Коменда, Ольга Іванівна
;
Komenda, Olha I.
Article
2007
22-лют-2017
Риси гармонічного стилю кантати М. Скорика “Весна”
Тиможинський, Віктор Анатолійович
;
Коменда, Ольга Іванівна
;
Komenda, Olha I.
;
Tymozhynskyi, Viktor A.
Article
2003
6-гру-2020
Риси стилю творчості М. Рославця
Коменда, Ольга Іванівна
Article
2004
6-гру-2020
Риси творчої особистості М. Рославця: психологічний, естетичний та стильовий зрізи
Коменда, Ольга Іванівна