Browsing by Author Lialiuk, Alla N.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article201626-Oct-2018Investigation of integrated marketing communications to the buyer in the retail trade networkЛялюк, Алла Миколаївна; Конюх, Іванна; Lialiuk, Alla N.; Koniukh, Ivanna
Methodical recommendations201426-Oct-2018Маркетинг: методичні вказівкиЛялюк, Алла Миколаївна; Lialiuk, Alla N.
Training program20185-Dec-2018Маркетинг: програма нормативної навчальної дисципліниЛялюк, Алла Миколаївна; Lialiuk, Alla N.
Methodical recommendations201826-Oct-2018Маркетинговий менеджмент: методичні вказівки до виконання практичних занятьЛялюк, Алла Миколаївна; Lialiuk, Alla N.
Article201726-Oct-2018Модель купівельної поведінки покупця як передумова маркетингової стратегії формування споживчої лояльностіЛялюк, Алла Миколаївна; Lialiuk, Alla N.
Article201730-Oct-2018Модель купівельної поведінки покупця як передумова маркетингової стратегії формування споживчої лояльностіЛялюк, Алла Миколаївна; Lialiuk, Alla N.
Course of lectures201826-Oct-2018Товарні біржі: конспект лекцій у схемах і таблицяхЛялюк, Алла Миколаївна; Lialiuk, Alla N.
Methodical recommendations201726-Oct-2018Товарні біржі: методичні вказівки до виконання практичних робітЛялюк, Алла Миколаївна; Lialiuk, Alla N.
Learning Object201826-Oct-2018Товарні біржі: навчальні тестиЛялюк, Алла Миколаївна; Lialiuk, Alla N.
Training program201810-Jan-2019Товарні біржі: програма нормативної навчальної дисципліниЛялюк, Алла Миколаївна; Lialiuk, Alla N.