Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15277
Назва: Маркетинг: програма нормативної навчальної дисципліни
Автори: Лялюк, Алла Миколаївна
Lialiuk, Alla N.
Бібліографічний опис: Лялюк А. М. Маркетинг : програма нормативної навчальної дисципліни / А. М. Лялюк ; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки , інститут економіки і менеджменту , кафедра економіки, безпеки та інноваційної діяльності підприємства . – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2018. – 17 с.
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 5-гру-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: маркетинг
marketing
Короткий огляд (реферат): Метою є формування у студентів наукового світогляду і глибоких знань з теорії маркетингу, набуття умінь і навичок конкретної маркетингової діяльності підприємства. Зокрема, вивчення дисципліни передбачає вивчення наступних питань.
Опис: Для студентів галузі знань 07 Уравління та адміністрування, спеціальностей 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність,071 Облік і оподаткування,072 Фінанси, банківська справа та страхування, 073 Менеджмент, галузі знаь 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 051 Економіка, освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15277
Тип вмісту: Training program
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketyng.pdf637,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.