Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14839
Назва: Investigation of integrated marketing communications to the buyer in the retail trade network
Інші назви: Дослідження впливу інтегрованих маркетингових комунікацій на купівельну поведінку покупця в роздрібній торговій мережі
Автори: Лялюк, Алла Миколаївна
Конюх, Іванна
Lialiuk, Alla N.
Koniukh, Ivanna
Бібліографічний опис: Lialiuk A. Investigation of Integrated Marketing Communications to the Buyer in the Retail Trade Network / A. Lialiuk, I. Koniukh // Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2016. - № 4. - С. 54-59.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 26-жов-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
DOI: 10.29038/2411-4014-2016-04-54-59
Теми: integrated marketing communications
retail trade network indicator RMI
efficiency IMC
інтегровані маркетингові комунікації
показник RМІ
ефективність ІМК
Короткий огляд (реферат): Overview scientific approaches to the specific functioning of integrated marketing communications at point of sale; described five major influence over buyers in the retail trade network; results of research and analyzes the effectiveness of the impact of integrated marketing communications in the retail trade network shoes "Chobitok".
Узагальнено наукові підходи до специфіки функціонування системи інтегрованих маркетингових комунікацій у місцях продажу; описано п’ять основних способів впливу на покупців у роздрібній торговельній мережі; відзначено, що важливим моментом у рекламній кампанії є збір інформації про ринок, поведінку конкурентів, урахування аспектів сезонності й найближчих свят. Також потрібно аналізувати не лише внутрішню інформацію про діяльність підприємства, а й зовнішні чинники впливу на його роботу. Для дослідження впливу інтегрованих маркетингових комунікацій на покупця наведено результати дослідження використання інтегрованих маркетингових комунікацій у роздрібній торговельній мережі взуття «Чобіток». Комплексом просування для компанії слугували засоби масового впливу: реклама й стимулювання збуту, прямий маркетинг (смс-розсилка), рубрична та престижна реклама. Використовуючи показник RМI, зроблено висновок про ефективність ІМК у торговій мережі взуття «Чобіток». Запропоновано напрями вдосконалення ІМК, які повинні насамперед ґрунтуватися на виробленні власної стратегії просування товару, орієнтованої на власний сегмент споживачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14839
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
echcenu_2016_4_11.pdf158,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.