Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/764
Назва: Педагогічний самоменеджмент як передумова ефективної професійної діяльності учителя
Автори: Томашевська, Ірина Петрівна
Tomashevska, Iryna P.
Бібліографічний опис: Томашевська І. П. Педагогічний самоменеджмент як передумова ефективної професійної діяльності учителя / І. П. Томашевська // Вісник Черкаського університету : Педагогічні науки : наук. журн. / Черкас. нац. ун-т ім. Богдана Хмельницького. – Черкаси: Вид-во Черкас. нац. ун-т, 2012 р. – Вип. 145. C. 126-129
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 17-тра-2013
Видавництво: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Теми: педагогічний самоменеджмент
управління
професійне становлення
pedagogical selfmanagement
managements
professional becoming
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено теоретичному обгрунтуванню сутності педагогічного самоменеджменту у контексті розвитку його функцій у педагогів. Професійну діяльність педагога розкрито як діалектичну єдність процесів педагогічного менеджменту та самоменеджменту. The article is sacred to the theoretical ground of pedagogical essence selfmanagement in the context of development of his functions for teachers. Professional activity of teacher is exposed as dialectical unity of processes of pedagogical management and selfmanagement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/764
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tomashevs'ka.pdf120,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.