Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2759
Назва: Методика диференційованого підходу до навчання фізичної культури учнів початкової школи
Інші назви: Methodology of Differentiated Approach to Physical Training Process for Primary School Pupils
Автори: Кравчук, Ярослав
Kravchuk, Yaroslav
Бібліографічний опис: Кравчук Я. Методика диференційованого підходу до навчання фізичної культури учнів початкової школи / Я. Кравчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(21) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2012. – C. 110–116.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 21-січ-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: диференційований підхід
учні початкових класів
фізична культура
методика навчання
рівні навчальних досягнень
differentiated approach
primary school pupils
physical training
training methodology
levels of educational achievements
Короткий огляд (реферат): Розроблено й обґрунтовано організаційно-методичні положення реалізації диференційованого підходу до навчання учнів початкових класів фізичної культури. Установлено, що в процесі реалізації освітніх та оздоровчих завдань потрібно враховувати, передусім, стан навчальних досягнень школярів. Специфіка диференційованого підходу до навчання дітей молодшого шкільного віку полягає в тому, що ускладнення програмових вимог здійснюється переважно за рахунок зміни якісних показників у виконанні фізичних вправ. На уроках фізичної культури рекомендується різне співвідношення засобів, методів і форм навчання відповідно до індивідуально-групових особливостей учнів. The methodology approach to physical training of primary school pupils is elaborated and explained. It is established that the conditions of training achievements of schoolchildren have to be primarily considered while implementing educational and health protection tasks. The differentiated approach to physical training of primary school pupils has specific character. The complication of program requirements is mainly realized through the quality indicators in the performance of physical exercises. During physical training lessons according to the individual-group characteristics of pupils the different ratio of training means, methods and forms are recommended.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2759
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchuk.pdf266,27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.