Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2759
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравчук, Ярослав-
dc.contributor.authorKravchuk, Yaroslav-
dc.date.accessioned2014-01-21T14:15:14Z-
dc.date.available2014-01-21T14:15:14Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКравчук Я. Методика диференційованого підходу до навчання фізичної культури учнів початкової школи / Я. Кравчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(21) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2012. – C. 110–116.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796.2.: 612.76.577.7-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2759-
dc.description.abstractРозроблено й обґрунтовано організаційно-методичні положення реалізації диференційованого підходу до навчання учнів початкових класів фізичної культури. Установлено, що в процесі реалізації освітніх та оздоровчих завдань потрібно враховувати, передусім, стан навчальних досягнень школярів. Специфіка диференційованого підходу до навчання дітей молодшого шкільного віку полягає в тому, що ускладнення програмових вимог здійснюється переважно за рахунок зміни якісних показників у виконанні фізичних вправ. На уроках фізичної культури рекомендується різне співвідношення засобів, методів і форм навчання відповідно до індивідуально-групових особливостей учнів. The methodology approach to physical training of primary school pupils is elaborated and explained. It is established that the conditions of training achievements of schoolchildren have to be primarily considered while implementing educational and health protection tasks. The differentiated approach to physical training of primary school pupils has specific character. The complication of program requirements is mainly realized through the quality indicators in the performance of physical exercises. During physical training lessons according to the individual-group characteristics of pupils the different ratio of training means, methods and forms are recommended.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдиференційований підхідuk_UK
dc.subjectучні початкових класівuk_UK
dc.subjectфізична культураuk_UK
dc.subjectметодика навчанняuk_UK
dc.subjectрівні навчальних досягненьuk_UK
dc.subjectdifferentiated approachuk_UK
dc.subjectprimary school pupilsuk_UK
dc.subjectphysical traininguk_UK
dc.subjecttraining methodologyuk_UK
dc.subjectlevels of educational achievementsuk_UK
dc.titleМетодика диференційованого підходу до навчання фізичної культури учнів початкової школиuk_UK
dc.title.alternativeMethodology of Differentiated Approach to Physical Training Process for Primary School Pupilsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchuk.pdf266,27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.