Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13295
Назва: Виміри професійної культури майбутнього педагога
Інші назви: Dimensions of professional culture future teachers’
Автори: Ольхова, Анастасія
Olkhova, Anastasiia
Бібліографічний опис: Ольхова А. Виміри професійної культури майбутнього педагога / А. Ольхова // Педагогічний часопис Волині . – Луцьк , 2017. – №2(5). – С. 39-42.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 10-жов-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: професіоналізм педагога
морально-правова культура
професійна культура
професійна підготовка
моральні цінності
teacher professionalism
moral and legal culture
professional culture
professional training
moral values
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються аспекти професійної культури майбутнього педагога. Зроблено акцент на багатоаспектності означеного феномена. Детально розглянуто суть морально-правової культури як невід’ємної складової професіоналізму вчителя. Зокрема, виділено структурні компоненти, подано їх детальну характеристику. Автором підкреслюється, що процес формування морально-правової культури вчителя є важливим у цілісній системі підготовки вчителя, з конкретними етапами та специфікою. Зроблено узагальнення, що ефективність формування досліджуваної якості майбутнього педагога залежить від взаємодії чинників та механізмів впливу на означений процес. The article deals with aspects of professional culture of the future teacher. The accent was focused on variety of aspects defined phenomenon. The essence of the moral and legal culture as an integral part of teacher professionalism was considered in detail. In particular, structural components were identified and it was given their characteristics. The author emphasized that the formation of moral and legal culture of the teacher is important in an integrated system of teacher training with its particular stages and specific. It was summarized that effectiveness the formation studied quality of a future teacher depends on the interaction of factors and mechanisms which have influence on defined process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13295
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 2(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39-42.pdf366,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.