Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9953
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГордієнко, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorГордиенко, Наталья Николаевна-
dc.contributor.authorHordiienko, Nataliia M.-
dc.date.accessioned2016-07-01T19:09:21Z-
dc.date.available2016-07-01T19:09:21Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГордієнко Н. М. Формування життєвих траєкторій учнів інтернатних закладів на засадах компетентнісного підходу до освіти / Н. М. Гордієнко // Соціологічні студії. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. - № 1 (6). - С. 52-57.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9953-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано специфіку та позитивну динаміку формування в учнів трьох інтернатних закладів східної України їхніх життєвих траєкторій на засадах компетентнісного підходу до освіти шляхом застосування методики моніторингу рівня сформованості в школярів ключових життєвих компетенцій (В. Нечипоренко); визначено чинники ефективності цього процесу: використання сучасних освітньо-реабілітаційних технологій, організація особистісно зорієнтованого навчання, упровадження у виховний процес цільових життєтворчих програм, залучення учнів до соціальної та життєвої практики, функціонування системи учнівсько-студентського самоврядування, діяльність дитячого реабілітаційного театру. The article gives an analysis of the process and factors of the effective life-path formation of the children of boarding schools on the basis of competency-based approach. It is determined, that scientists use socio structure, subject and activity and institutional approaches to investigate life-path – the consistency of positions which the individual takes during his lifetime in different social situations. Special attention of the recent research is given to the problem of the social standing of the young people and their adaptation to the structure of society. There are represented the results of an empirical investigation of the process of life-courses formation in pupils of boarding schools, conducted in Zaporizhzhya and Dnepropetrovsk region, Ukraine. On the basis of the received findings it is identified that factors of life-courses forming under the conditions of boarding schools are: using of modern educational and rehabilitation technologies; person-centered approach in education; implementation to the educational process specialpurpose life-creative programs «I am the Person», «I am among the people», «I am the citizen of Ukraine», «I and Work», «I and Art», «I and Nature» for Elementary school, Middle school and High school; pupil participation in social and life practice under the educational and rehabilitation field; student self-governance system functioning on the basis of subject-subject relationship between all the participants of the educational process; activity of the pupils’ rehabilitation theatre with the possibility to found own repertoire for creative self-expression.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectжиттєві траєкторіїuk_UK
dc.subjectучні інтернатних закладівuk_UK
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UK
dc.subjectжиттєтворчі компетенціїuk_UK
dc.subjectlife-pathuk_UK
dc.subjectboarding school studentsuk_UK
dc.subjectcompetency approachuk_UK
dc.subjectlife-creative competencyuk_UK
dc.titleФормування життєвих траєкторій учнів інтернатних закладів на засадах компетентнісного підходу до освітиuk_UK
dc.title.alternativeLife-path Forming of the Pupils of the Boarding Schools on the Basis of Competency-based Approachuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціологічні студії, 2015, № 1 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
socst_2015_1_11.pdf231,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.