Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9844
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезносов, Михайло Анатолійович-
dc.contributor.authorБезносов, Михаил Анатольевич-
dc.contributor.authorBeznosov, Mykhailo A.-
dc.date.accessioned2016-06-23T20:02:34Z-
dc.date.available2016-06-23T20:02:34Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБезносов М. А. Ambivalent Nature of Political Markets: Does It Undermine a Democracy? / М. А. Безносов // Соціологічні студії. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2012. - № 1 (1). - С. 50-55.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 316.3.654.19-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9844-
dc.description.abstractThis article is an attempt to analyze the contradictions of political marketing as a theory and technology. Various aspects of scholarly debate analyzed and various problems associated with application of political marketing are highlighted. У статті проаналізовано суперечливу природу політичного маркетингу як теорії та технології. Також розглянуто різні аспекти цих суперечностей і різні проблеми, пов’язані із застосуванням політичного маркетингу.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectpolitical processuk_UK
dc.subjectpolitical marketinguk_UK
dc.subjectpolitical marketuk_UK
dc.subjectdemocracyuk_UK
dc.subjectполітичний процесuk_UK
dc.subjectполітичний ринокuk_UK
dc.subjectполітичний маркетингuk_UK
dc.subjectдемократіяuk_UK
dc.titleAmbivalent Nature of Political Markets: Does It Undermine a Democracy?uk_UK
dc.title.alternativeПодвійна природа політичних ринків: чи підриває це демократію?uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціологічні студії, 2012, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
beznosov.pdf250,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.