Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9793
Назва: Освіта на магістерських програмах НаУКМА: думки студентів магістеріуму
Інші назви: Education at Master Programs of NaUKMA: Opinions of Graduate Students
Автори: Хуткий, Дмитро Олександрович
Хуткий, Дмитрий Александрович
Khutkyi, Dmytro O.
Бібліографічний опис: Хуткий Д. О. Освіта на магістерських програмах НаУКМА: думки студентів магістеріуму / Д. О. Хуткий // Соціологічні студії. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2013. - № 2 (3). - С. 103-108.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 22-чер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: освіта
викладання
навчання
наука
студенти
education
teaching
study
science
students
Короткий огляд (реферат): Для реформування освіти на магістерському рівні важливо враховувати думки студентів. Тому автор ставить за мету виявити думки студентів магістеріуму останніх років навчання щодо освіти на МП НаУКМА. Дослідження ґрунтується на емпіричних даних трьох репрезентативних опитувань 2005–2007 рр. З’ясовано, що більшість студентів повністю або майже задоволені викладанням (73,6 %), навчанням (74,5 %), наукою (66,6 %) та освітою в цілому (75 %), але їхні погляди залежать від ціннісних орієнтацій і соціальних профілів. The reforms of graduate school require informed policies considering students’ opinions. Therefore the aim of the research is to identify opinions of graduate students about education at master programs of NaUKMA. The inquiry utilizes the empirical base of representative sociological surveys of graduate students during 2005–2007. It was found out that overall the graduate students are completely or rather satisfied with teaching (73,6 %), study (74,5 %), and research (66,6 %) at the graduate programs; moreover, their average satisfaction with education in general is comparable to average in Ukraine. There are marked differences between opinions of students, connected with their value orientations and socio-demographic characteristics, study and work patterns. In particular, 50,8 % of surveyed students appraise traditional values, 27,4 % – scholarly work, and 21,8 % – their job; female students study more intensely, NaUKMA graduates are more critical.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9793
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Соціологічні студії, 2013, № 2 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
socst_2013_2_21.pdf227,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.