Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9768
Назва: Соціологічні підходи до аналізу освіти як методологічна основа її модернізації
Інші назви: Sociological Approaches to the Analysis of Education as a Methodological Basis for its Modernization
Автори: Глинська, Людмила Федорівна
Глинская, Людмила Федоровна
Hlynska, Liudmyla F.
Бібліографічний опис: Глинська Л. В. Соціологічні підходи до аналізу освіти як методологічна основа її модернізації / Л. В. Глинська // Соціологічні студії. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2013. - № 2 (3). - С. 82-88.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 22-чер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: освіта
науковий підхід
освітній процес
модернізація
education
scientific approach
the educational process
modernization
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено спробу синтезувати суперечливі положення різних теоретико-методологічних підходів до аналізу освітнього процесу; такий підхід передбачає об’єднання різних знань щодо освіти в цілісну систему, яка могла би стати універсальною теорією освіти. З урахуванням того, що модернізація освітнього процесу сучасного суспільства вимагає створення адекватної моделі навчання й виховання, основою якої виступає людина як творчий об’єкт, виділено значимість таких її якостей, як (1) внутрішній саморозвиток у контексті дегуманізації життєвого простору; (2) формування таких орієнтацій, які продукують світоглядно-ціннісні чинники протидії деструктивним впливам і впевненості у своїх силах та можливості успішно реалізувати власні претензії. Reorientation of social progress on the development of human personality and its cultural qualities require changing the existing scientific approaches to education and socio-cultural policy in general, which actualizes the problem of reforming the modern education system, the search for new approaches to the transfer of knowledge, skills, unconventional teaching methods and the formation of a new paradigm. Under article attempts to synthesize the conflicting positions of the various theoretical and methodological approaches to the analysis of the educational process: this approach involves combining different knowledge about education in a holistic system that could become a universal theory of education. Given the fact that the modernization of the educational process of a modern society requires an adequate model of training and education, the foundation of which is the people as a creative object highlighted the importance of such qualities as: (1) internal self-development in the context of the dehumanization of living space, (2) the formation of such orientations that ideologically-produce valuable factors counteract the destructive effects of and confidence in their abilities and capabilities to successfully implement their own claims.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9768
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Соціологічні студії, 2013, № 2 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
socst_2013_2_17.pdf236,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.