Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9763
Назва: Пізнавальний потенціал біографічного методу
Інші назви: Cognitive Potential of the Biographical Method
Автори: Лісовська-Мускеєва, Наталія Ігорівна
Лисовская-Мускеева, Наталья Игоревна
Lisovska-Muskeieva, Nataliia I.
Сидоров, Микола Станіславович
Сидоров, Николай Станиславович
Sydorov, Mykola S.
Бібліографічний опис: Лісовська-Мускеєва Н. І., Сидоров М. В.-С. Пізнавальний потенціал біографічного методу / Н. І. Лісовська-Мускеєва, М. В.-С. Сидоров // Соціологічні студії. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2013. - № 2 (3). - С. 54-60.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 21-чер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: біографія
біографічний метод
історія життя
життєва історія
наратив
biography
biographical method
life story
life history
narrative
Короткий огляд (реферат): Це дослідження спрямоване на можливість удосконалення інструментарію при застосуванні біографічного методу через розробку системи показників, яку можна було б застосовувати для будь-яких біографій, незалежно від мети їх написання; це не лише спрощує процедуру аналізу окремих текстів, а й уможливлює здійснення їх порівняльного аналізу, а також зменшує вплив дослідника на результат. Такий підхід розширює пізнавальний потенціал методу можливістю інтерпретувати як одиничні випадки, так і отримувати повну картину соціуму в рамках тих чи інших подій. The article is devoted to the features, advantages and disadvantages of the biographical method and areas of applicability. Particular attention is paid to ways to improve the tools by developing a system of indicators that could be used for any biographies, regardless of the purpose of their writing. The introduction of elements of quantitative research not only simplifies the analysis of individual texts, but also makes it possible to conduct a comparative analysis of them, and also minimizes the impact of the researcher on the results, with the possibility of a qualitative understanding of the text biographies maintained. This approach extends the cognitive potential of the biographical method as the ability to interpret individual cases, and get a complete picture of the society in the framework of various events.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9763
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Соціологічні студії, 2013, № 2 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
socst_2013_2_12.pdf235,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.