Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9306
Title: Образ Мавки у музичних інтерпретаціях драми-феєрії «Лісова пісня» Лесі Українки: погляд крізь призму первинної природної релігійності
Other Titles: Mavka’s image in the musical interpretation of the drama-fiery „Song of the woods” by Lesia Ukrainka: looking through the prism of the primary natural religiosity
Authors: Драганчук, Вікторія Миколаївна
Drahanchuk, Viktoriia M.
Bibliographic description (Ukraine): Драганчук О. Образ мавки в музичних інтерпретаціях драми-феєрії "Лісова пісня" Лесі Українки : погляд крізь призму первинної природної релігійності / О. Драганчук // Музикознавчі студії інституту мистецтв Волинського національного університету імені Лесі Українки та Національної музичної Академії України імені П.І. Чайковського. - Луцьк:Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2011. - Вип. 7.- С. 53–72.
Issue Date: 2011
Date of entry: 11-Apr-2016
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки, Національна музична академіїя України імені П. І. Чайковського
Keywords: музична інтерпретація
балет
опера
музика до кінофільму
первинна природна релігійність
міфологія
musical interpretation
ballet
opera
film music
the primary natural religion
mythology
Abstract: У статті розглядається образ Мавки як взірець художнього втілення ідей всепроникаючої свідомості, енергоінформаційного обміну, притаман-них для первинної природної релігійності та сучасних поглядів на вібрацій-ну інформаційну природу Всесвіту. Еніофеномен Мавки окреслюється у контексті світової та української культури. На цій основі аналізується музична інтерпретація драми-феєрії у балеті М. Скорульського, опері В. Кирейка, музиці І. Шамо та Є. Станковича до кінофільмів. Mavka’s image as an artistic expression model of ideas pervading consciousness, the energy-exchange inherent are considered in this article. It is primary to the nature religion and modern views on the nature of the universe vibrating information. Mavka’s eniofenomen is determined in the context of world and Ukrainian culture. The musical interpretation of the drama-fiery extravaganza in ballet by M. Skorulsky, opera by V. Kyreyko, films music by I. Shamo and Y. Stankovych are analysed in this basis.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9306
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FKiM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Drahanchuk_V_Doctor_05.pdf639,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.