Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9246
Назва: Значення та роль толерантного суспільства у вирішенні проблем дітей з особливими потребами
Інші назви: Role and importance of tolerant society in dealing with problems of children with special needs
Автори: Кайдалова, Галина
Kaidalova, H. P.
Бібліографічний опис: Кайдалова Г. Значення та роль толерантного суспільства у вирішенні проблем дітей з особливими потребами / Г. Кайдалова // Педагогічний часопис Волині. - 2015. - № 1. - С. 64-68
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 6-кві-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: толерантне суспільство
інклюзивна освіта
інвалідність
tolerant society
inclusive education
disability
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему формування суспільства, в основі якого толерантні відносини. На основі аналізу двох ключових понять (толерантність, суспільство) дано визначення терміну толерантне суспільство, окрема увага акцентується на меті його утворення. Зазначено особливості толерантного суспільства в умовах сьогодення, наведено результати досліджень щодо питання загального відношення спільноти до дітей-інвалідів. Розглянуто проект НАІУ, гасла та ініціатива якого полягали у вирішення досить важливого завдання – змінити світогляд сучасного українського суспільства в плані сприйняття людей та дітей з особливими фізичними потребами. Висвітлено основні проблеми впровадження інклюзивної освіти, окремо вказано на важливості толерантних стосунків із дітьми з особливими потребами. Наголошено на потребі переосмислення людиною власного ставлення до людей та дітей зазначеної категорії задля створення нового суспільства. The question of upbringing of younger generation is very interesting and important as in our days and in the future. Only we, common people, build the nation of the future generation and because of us it can be educated and cultural or such, members of which can`t live without conflicts. The main conditions of peace in the world are mutual tolerance, tolerance to each other, solidarity, dialogue and understanding as general principles of communication and interaction. As tolerance is not a universal moral value, we must strive that it becomes the basis of norms of behavior all people around. We define the term tolerant society, which means a set or a large group of people who have a range of common interests; have different opinions, views, ideas, activity, behaviors etc., and they all can peaceful live and exist in one environment. Nowadays we can`t called modern society tolerant. Sometimes people make mistakes, but sometimes they capable on terrible things. In such or another way individual characteristic of every play important role and only person can decide what better: peace or war. People and, especially, children with special needs have the same rights to live, study and work like others. But the chief problem that society doesn’t allow them to do it in a full amount. That`s why we must create a tolerant society as a link of consciously organized people who will change the general attitude to people and children with certain disorders. This is the first step, and probably, one of the most important and essential in overcoming problems of implementation of inclusive education. Much has been achieved in theoretical terms, but more we need to do in practice. The solution of the main problems of studying, upbringing and development of children with special needs takes time and joint efforts not only from parents, representatives of educational institutions, but also from every member of modern society as a whole.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9246
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2015, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tolerant society.pdf182,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.