Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9193| Title: | До питання про застосування загальнорозвивальних вправ у школі |
| Other Titles: | To question about application of exercises for generaldevelopment atschool |
| Authors: | Ковальчук, Надія Миколаївна Санюк, Володимир Іванович Kovalchuk, Nadiia M. Saniuk, Volodymyr I. |
| Bibliographic description (Ukraine): | Ковальчук Н. М., Санюк В. І. До питання про застосування загальнорозвивальних вправ у школі / Н. М. Ковальчук, В. І. Санюк // Фізичне виховання в сучасній школі. – 2012. - №2 . – с. 25-28. |
| Issue Date: | 2012 |
| Date of entry: | 31-Mar-2016 |
| Publisher: | Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова |
| Keywords: | загальнорозвивальні вправи загальноосвітня школа вчителі вправи з предметами учні exercises for general development general school teachers, exercises with objects students |
| Abstract: | У статті подано матеріали дослідження, які свідчать про недостатнє використання загальнорозвивальних вправ для розв’язання освітніх та оздоровчих завдань у роботі з учнями середніх шкіл, а також наведено методичні рекомендації щодо використання цих вправ з предметами. In the article materials are given researches which testify to the insufficient use of exercises for general development, through which можна to decide educational and health tasks in-process with the students of middle schools, and also methodical recommendations are resulted in relation to the use of these exercises with objects. |
| Sponsorship: | Загальноосвітні школи м. Луцька − №1,№3,№5, №9, №10, №19, №20. |
| URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9193 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FFKiZ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| РисункиЗРВ.pdf | рисунки до статті | 271,7 kB | Adobe PDF | View/Open |
| Стаття ковальчук ЗРВ.pdf | основна стаття | 316,9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.