Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9114| Назва: | Діагностика рівня розвитку компонентів творчого потенціалу магістрів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки | 
| Інші назви: | Diagnostics of levels of components of the creative potential of the masters of preschool education in the process of professional training | 
| Автори: | Ємчик, О. Iemchyk, Oleksandra | 
| Бібліографічний опис: | Ємчик О. Діагностика рівня розвитку компонентів творчого потенціалу магістрів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки/ О. Ємчик // Педагогічний часопис Волині. - 2015. - № 1. - С. 69-74 | 
| Дата публікації: | 2015 | 
| Дата внесення: | 25-бер-2016 | 
| Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | 
| Теми: | творчий потенціал магістра дошкільної освіти компоненти творчого потенціалу the creative potential of the master of preschool education, the components of the creative potential | 
| Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі діагностики творчого потенціалу магістрів дошкільної освіти, яка здійснювалася у процесі професійної підготовки в магістратурі за розробленою системою критеріїв і показників, що відображають основні компоненти означеного феномену. Аналіз результатів вивчення сутності та складових творчого потенціалу магістрів дошкільної освіти зумовили і визначення рівнів розвитку творчого потенціалу: репродуктивний (низький), адаптивний (середній) та інноваційно-творчий (високий). | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9114 | 
| Тип вмісту: | Article | 
| Розташовується у зібраннях: | Педагогічний часопис Волині, 2015, № 1 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| creative potential.pdf | 191,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
