Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9111| Назва: | Теоретичні засади етнічної соціалізації майбутніх учителів в умовах вищого навчального закладу | 
| Інші назви: | Theoretical foundations etcno socalgas maybeth uchitelu in umovy visago of the mortgage | 
| Автори: | Будник, Олена Budnik, O. B. | 
| Бібліографічний опис: | Будник О. Теоретичні засади етнічної соціалізації майбутніх учителів в умовах вищого навчального закладу / О.В.Будник // Педагогічний часопис Волині. - 2015. - № 1. - С. 5-10 | 
| Дата публікації: | 2015 | 
| Дата внесення: | 25-бер-2016 | 
| Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | 
| Теми: | етнічна соціалізація міжетнічна соціалізація національний виховний ідеал ethnic socialization interethnic socialization high school | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті визначено сутність етнічної соціалізації особистості в педагогічному контексті та висвітлено теоретичні основи її ефективної реалізації в процесі фахової підготовки майбутніх учителів у вищій школі України. Подано моделі взаємодії між представниками різних культур, охарактеризовано феномен соціалізації в контексті категорій культури. Виховання майбутніх фахівців в умовах вишу автор розглядає в контексті соціалізації як процесу становлення людини-представника певного етносу через інтеріоризацію соціокультурних цінностей народу. Обґрунтовано, що в процесі етнічної соціалізації в педагогічному виші важливими завданнями є: максимальне врахування природних здібностей особистості студента, його етнопсихологічних та індивідуальних особливостей, пізнавальних інтересів; спрямування на вивчення передусім власного історичного досвіду задля розвитку високої громадянської культури; орієнтацію на принципи демократії в організації освітньої діяльності на національному ґрунті; поєднання родинних і регіональних національних традицій, звичаїв і обрядів задля наповнення життєвого простору елементами духовності; формування готовності майбутніх учителів до професійної діяльності в полікультурному середовищі, вмінь розв’язувати й запобігати міжетнічним конфліктам тощо. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9111 | 
| Тип вмісту: | Article | 
| Розташовується у зібраннях: | Педагогічний часопис Волині, 2015, № 1 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| etcno socalgas.pdf | 164,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
