Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9091
Title: Особливості роботи конвергентної редакції в українському медіапросторі (на прикладі газет «Kyiv Post» та «Коммерсант»)
Other Titles: Convergent Newsroom Features in Ukrainian Media (on the Base of Kyiv Post and Kommersant Newspaper Editorial Staff)
Authors: Гончарова, Олена В.
Goncharova, O. S.
Женченко, Марина І.
Zhenchenko, M. I.
Bibliographic description (Ukraine): Гончарова О.В., Женченко М.І. Особливості роботи конвергентної редакції в українському медіапросторі (на прикладі газет «Kyiv Post» та «Коммерсант») /О.В.Гончарова, М.І.Женченко //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2014. - № 5 - 6 (5). - С. 70 - 75.
Issue Date: 2014
Date of entry: 22-Mar-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: інформаційне суспільство
information society
редакційно-видавничий процес
the editorial and publishing process
моделі редакцій
editorial staff types
конвергентні ЗМІ
media convergence
Abstract: У статті розглядаються ключові аспекти функціонування конвергентної редакції як нової моделі організації роботи ЗМІ. Аналізуються основні типи конвергентних редакцій, які детермінують особливості роботи сучасних медіа в умовах мультиформатності. Подаються погляди дослідників на процес функціонування різних моделей редакційних колективів, визначаються особливості розподілу редакційних обов’язків всередині колективу, що сприяють оптимізації роботи журналіста й редактора, які водночас працюють над створенням кількох медіапродуктів. The article analyzes the key aspects of сonvergent newsroom as a new model of media work. It focuses on the basic types of converged newsrooms, which determine the features of the modern media environment. It contains different researchers’ opinions on the process of the functioning of the typical editorial team models which are determined, discoveres the features of the distribution of editorial responsibilities within the newsroom that provides a bunch of media products.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9091
Content type: Article
Appears in Collections:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2014, № 5-6 (5)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Goncharova_O., Zhenchenko_M.PDF145,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.