Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9091
Назва: Особливості роботи конвергентної редакції в українському медіапросторі (на прикладі газет «Kyiv Post» та «Коммерсант»)
Інші назви: Convergent Newsroom Features in Ukrainian Media (on the Base of Kyiv Post and Kommersant Newspaper Editorial Staff)
Автори: Гончарова, Олена В.
Goncharova, O. S.
Женченко, Марина І.
Zhenchenko, M. I.
Бібліографічний опис: Гончарова О.В., Женченко М.І. Особливості роботи конвергентної редакції в українському медіапросторі (на прикладі газет «Kyiv Post» та «Коммерсант») /О.В.Гончарова, М.І.Женченко //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2014. - № 5 - 6 (5). - С. 70 - 75.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 22-бер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: інформаційне суспільство
information society
редакційно-видавничий процес
the editorial and publishing process
моделі редакцій
editorial staff types
конвергентні ЗМІ
media convergence
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються ключові аспекти функціонування конвергентної редакції як нової моделі організації роботи ЗМІ. Аналізуються основні типи конвергентних редакцій, які детермінують особливості роботи сучасних медіа в умовах мультиформатності. Подаються погляди дослідників на процес функціонування різних моделей редакційних колективів, визначаються особливості розподілу редакційних обов’язків всередині колективу, що сприяють оптимізації роботи журналіста й редактора, які водночас працюють над створенням кількох медіапродуктів. The article analyzes the key aspects of сonvergent newsroom as a new model of media work. It focuses on the basic types of converged newsrooms, which determine the features of the modern media environment. It contains different researchers’ opinions on the process of the functioning of the typical editorial team models which are determined, discoveres the features of the distribution of editorial responsibilities within the newsroom that provides a bunch of media products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9091
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2014, № 5-6 (5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Goncharova_O., Zhenchenko_M.PDF145,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.