Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8970
Title: Психологічна специфіка вивчення особливостей пам’яті молодших школярів із вадами мовлення
Other Titles: Psychological features of specific memory of primary school children with speech disabilities
Authors: Коць, Михайло Онисимович
Kots, Mykhailo O.
Bibliographic description (Ukraine): Коць М. О. Психологічна специфіка вивчення особливостей пам’яті молодших школярів із вадами мовлення / М. О. Коць // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки / Херсон. держ. ун-т, ф-т психології, історії та соціол. – Херсон, 2015. - Вип. 2. Т. 2. - С. 7-11.
Issue Date: 2015
Date of entry: 15-Mar-2016
Publisher: Херсонський державний університет
Keywords: молодший школяр
пам’ять
вади мовлення
primary school children
memory
speech defects
Abstract: У статті проаналізовано та здійснено емпіричне дослідження пам’яті молодших школярів навчально-реабілітаційного центру, які мають вади мовлення. Емпірично доведено, що у дітей молодшого шкільного віку із особливими потребами є недорозвинуті різні види пам’яті, проте краще сформованою є зорова пам’ять, меншою мірою – слухово-мовленнєва, яка відіграє важливу функцію при засвоєні начальної інформації.
The article was analyzed and implemented empirical research of memory of primary school children with in education and rehabilitation center. Empirically proven that primary school children with special needs have underdeveloped different memories, but visual memory is formed better, auditory-speech which plays an important function in lessons of educational is formed worse.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8970
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FPsy)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf258,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.