Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8970
Назва: Психологічна специфіка вивчення особливостей пам’яті молодших школярів із вадами мовлення
Інші назви: Psychological features of specific memory of primary school children with speech disabilities
Автори: Коць, Михайло Онисимович
Kots, Mykhailo O.
Бібліографічний опис: Коць М. О. Психологічна специфіка вивчення особливостей пам’яті молодших школярів із вадами мовлення / М. О. Коць // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки / Херсон. держ. ун-т, ф-т психології, історії та соціол. – Херсон, 2015. - Вип. 2. Т. 2. - С. 7-11.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 15-бер-2016
Видавництво: Херсонський державний університет
Теми: молодший школяр
пам’ять
вади мовлення
primary school children
memory
speech defects
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано та здійснено емпіричне дослідження пам’яті молодших школярів навчально-реабілітаційного центру, які мають вади мовлення. Емпірично доведено, що у дітей молодшого шкільного віку із особливими потребами є недорозвинуті різні види пам’яті, проте краще сформованою є зорова пам’ять, меншою мірою – слухово-мовленнєва, яка відіграє важливу функцію при засвоєні начальної інформації.
The article was analyzed and implemented empirical research of memory of primary school children with in education and rehabilitation center. Empirically proven that primary school children with special needs have underdeveloped different memories, but visual memory is formed better, auditory-speech which plays an important function in lessons of educational is formed worse.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8970
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf258,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.