Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8960
Title: Розважальний компонент інформаційно-аналітичного журналу «Корреспондент»: карикатури
Other Titles: Cartoons as a part of the entertainment component of the ukranian weekly journal «Correspondent»
Authors: Михайлюта, Ольга А.
Mykhailuta, O. А.
Bibliographic description (Ukraine): Михайлюта О.А. Розважальний компонент інформаційно-аналітичного журналу «Корреспондент»: карикатури /О.А.Михайлюта //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2013. - № 3 (3). - С. 102 - 106.
Issue Date: 2014
Date of entry: 15-Mar-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: карикатура
caricature
інформаційно-аналітичний журнал
information and analytical magazine
розважальний компонент
an entertainment component
Abstract: У статті аналізуються сатиричні карикатури, вміщені в українському інформаційно-аналітичному журналі «Корреспондент». Жанр сатиричної публіцистики – карикатура – у сучасній науці про соціальні комунікації мало вивчений, тому в статті зосереджена увага на цьому виді зображень у пресі. Карикатура займає особливе місце серед засобів привернення уваги, здійснення комунікації між редакцією, автором і аудиторію. Досліджується проблематика карикатур, визначаються її види. Автор наукової статті стверджує, що карикатура є не лише аналітичною складовою контенту журналу, а й розважальним компонентом видання, оскільки, крім аналітичної функції, карикатура виконує й розважальну функцію. Переглядаючи сатиричне зображення, читач має можливість змінити емоційний стан у позитивний бік, посміятися із кумедного образу, відволіктись. The article analyzes the satirical caricatures published in Ukrainian weekly journal «Correspondent». Genre satirical journalism -caricature - in the modern science of social communication is poorly understood, because of it the article is focuses on this kind of image in the press. Caricature occupies a special place among the means to attract attention, the implementation of communication between the editors, the author and audience. We study the problems of cartoons determined by its species. Author of the research paper argues that caricatures are not only analytical component of content of the magazine, but the entertainment component of publication, because, besides analytic function performs caricature entertainment function. Looking satirical images, the reader has the opportunity to change the emotional state in a positive way, laugh with funny image, distracted.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8960
Content type: Article
Appears in Collections:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2013, № 3 (3)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mykhailuta_O.PDF137,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.