Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8898
Title: Реклама як засіб творення національного бренду (на прикладі України та Польщі)
Other Titles: Advertising as a Mean of the National Brand’s Creativity (on the example of Ukraine and Poland)
Authors: Доценко, Катерина А.
Dotsenko, K. А.
Беззубець, Олена С.
Bezzubets, O. S.
Bibliographic description (Ukraine): Доценко К.А., Беззубець О.С. Реклама як засіб творення національного бренду (на прикладі України та Польщі) /К.А.Доценко, О.С.Беззубець //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2013. - № 3 (3). - С. 47 - 51.
Issue Date: 2014
Date of entry: 15-Mar-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: реклама
advertising
національний брендинг
national branding
бренд держави
brand state
позиціонування країни
positioning the country
світовий медіапростір
the world media space
Abstract: Стаття присвячена осмисленню реклами як важливого атрибуту бренду, зокрема національного бренду. Розглянуто роль і місце рекламних комунікацій у створенні успішного бренду держави. Проаналізовано сучасний стан розробки питань, щодо вивчення особливостей національного бренду у вітчизняному та зарубіжному рекламознавстві. У статті розглядаються основні рекламні кампанії країн-організаторів чемпіонату Європи з футболи «Євро 2012» – України та Польщі. Проаналізовано, яким чином ці держави рекламували себе за кордоном для залучення максимальної кількості туристів і вболівальників на час проведення чемпіонату. Наприкінці зроблені висновки щодо ефективності проведених рекламних кампаній та необхідності подальшого рекламування України й Польщі в світовому медіапросторі. The article is devoted to comprehension of advertising as an important attribute of the brand, in particular the national brand. The paper considers the role and place of advertising communications in the creation of a successful brand of the state. It is also been analyzed the current state of the design of the questions, concerning the study of the features of the national brand in the Ukrainian and foreign advertology. The article considers the main advertising campaign of the countries-organizers of the European football championship «Euro-2012 – Ukraine and Poland. The research has analyzed how these States are touting themselves abroad to attract the maximum number of tourists and fans at the time of the championship. At the end of the article we made some conclusions about the effectiveness of the conducted advertising campaigns and its place for further progress of Ukraine and Poland in the global media space.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8898
Content type: Article
Appears in Collections:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2013, № 3 (3)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dotsenko_K., Bezzubets_O.PDF133,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.