Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8754
Title: Моніторингові знання та моніторингові вміння як основа моніторингової компетентності суб"єктів виховної роботи у вищому навчальному закладі
Other Titles: Monitoring knowledge and monitoring skills as the basis of monitoring competence of educational work in higher education
Authors: Дурманенко, Оксана Леонідівна
Durmanenko, Oksana L.
Новосілець, Олена
Novosilets, O.
Bibliographic description (Ukraine): Дурманенко О., Новосілець О. Моніторингові знання та моніторингові вміння як основа моніторингової компетентності суб"єктів виховної роботи у вищому навчальному закладі / О. Дурманенко, О. Нововсілець // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки ; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2015 - № 1 (302) : Серія : Педагогічні науки . - C. 64-67
Issue Date: 2015
Date of entry: 11-Mar-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: моніторинг
моніторинг організації виховної роботи
вищий навчальний заклад
моніторингові знання
моніторингові вміння
моніторингова компетентність
monitoring
monitoring of educational work
higher education institutions
monitoring knowledge
skills monitoring
monitoring competence
Abstract: Ефективність моніторингу організації виховної роботи залежить від наявності в його суб’єктів системи усвідомлених моніторингових знань (сутність, методи й алгоритм проведення моніторингу); досконалого володіння суб’єктами моніторинговими уміннями (наявність практичних умінь проведення моніторингу). Глибокі моніторингові знання та моніторингові вміння сприяють формуванню компетентності суб’єктів моніторингу, що, своєю чергою, забезпечує результативну моніторингову діяльність – практичну реалізацію ефективного моніторингу організації виховної роботи. Effectiveness of monitoring of educational work depends on the availability of its individuals perceived monitoring system knowledge (nature, methods and algorithm monitoring), fluency individuals monitoring skills (practical skills availability monitoring). Deep knowledge of monitoring and monitoring skills contribute to the formation of competence individuals of monitoring, which ensures effective monitoring activities − the practical implementation of effective monitoring of educational work.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8754
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf133,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.