Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8754
Назва: Моніторингові знання та моніторингові вміння як основа моніторингової компетентності суб"єктів виховної роботи у вищому навчальному закладі
Інші назви: Monitoring knowledge and monitoring skills as the basis of monitoring competence of educational work in higher education
Автори: Дурманенко, Оксана Леонідівна
Durmanenko, Oksana L.
Новосілець, Олена
Novosilets, O.
Бібліографічний опис: Дурманенко О., Новосілець О. Моніторингові знання та моніторингові вміння як основа моніторингової компетентності суб"єктів виховної роботи у вищому навчальному закладі / О. Дурманенко, О. Нововсілець // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки ; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2015 - № 1 (302) : Серія : Педагогічні науки . - C. 64-67
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 11-бер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: моніторинг
моніторинг організації виховної роботи
вищий навчальний заклад
моніторингові знання
моніторингові вміння
моніторингова компетентність
monitoring
monitoring of educational work
higher education institutions
monitoring knowledge
skills monitoring
monitoring competence
Короткий огляд (реферат): Ефективність моніторингу організації виховної роботи залежить від наявності в його суб’єктів системи усвідомлених моніторингових знань (сутність, методи й алгоритм проведення моніторингу); досконалого володіння суб’єктами моніторинговими уміннями (наявність практичних умінь проведення моніторингу). Глибокі моніторингові знання та моніторингові вміння сприяють формуванню компетентності суб’єктів моніторингу, що, своєю чергою, забезпечує результативну моніторингову діяльність – практичну реалізацію ефективного моніторингу організації виховної роботи. Effectiveness of monitoring of educational work depends on the availability of its individuals perceived monitoring system knowledge (nature, methods and algorithm monitoring), fluency individuals monitoring skills (practical skills availability monitoring). Deep knowledge of monitoring and monitoring skills contribute to the formation of competence individuals of monitoring, which ensures effective monitoring activities − the practical implementation of effective monitoring of educational work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8754
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf133,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.