Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8587
Назва: Листування як засіб інтерактивності друкованих ЗМІ (на прикладі видання "Арт-мозаика”)
Інші назви: Correspondence as a Mean of Interactive Print Media (for Example the Publication “Art-Mozayka”)
Автори: Намолова, Анастасія В.
Namolova, А. V.
Жигун, Сніжана В.
Zhyhun, S. V.
Бібліографічний опис: Намолова А.В., Жигун С.В. Листування як засіб інтерактивності друкованих ЗМІ (на прикладі видання "Арт-мозаика”) /А.В.Намолова, С.В.Жигун //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк : Волинський національний університет ім. Лесі Українки, 2012. - № 1 (1). - С. 24 - 28.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 2-бер-2016
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Теми: листування
correspondence
інтерактивність
interactivity
читацька пошта
reader mail
анкетування
questionnaire
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується листування як засіб інтерактивності друкованих ЗМІ. Розроблено універсальні алгоритми використання читацької пошти для посилення інтерактивності друкованих видань. Correspondence as a mean of interactive print media is researched in the article. A universal algorithm of usage reader mail in order to enhance interactivity of publications was developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8587
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2012, № 1 (1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Namolova_A., Zhyhun S.PDF118,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.