Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8585
Title: Корпоративні комунікації в умовах кризи
Other Titles: Corporative Сommunications Іn А Сrisis
Authors: Єжижанська, Тетяна С.
Jezhyzhanska, T.S.
Bibliographic description (Ukraine): Єжижанська Т.С. Корпоративні комунікації в умовах кризи /Т.С.Єжижанська //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Волинський національний університет ім. Лесі Українки, 2012. - № 1 (1). - С. 5 - 10.
Issue Date: 2012
Date of entry: 2-Mar-2016
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: корпоративні комунікації
corporate communications
зв’язки з громадськістю
public relations
криза
crisis
засоби масової інформації
media
стратегії комунікації
communications strategy
Abstract: У статті розглядаються корпоративні комунікації в умовах кризи, аналізуються кризові стратегії комунікації. Особлива увага звертається на можливості й особливості використання організацією засобів масової інформації під час кризи, а також на здійснення комунікаційної політики у кризових умовах. The article deals with corporate communications in a crisis, examines the crisis communication strategy. Particular attention is drawn to the possibilities and peculiarities of organization of the media during a crisis and to implement communication policy in crisis conditions.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8585
Content type: Article
Appears in Collections:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2012, № 1 (1)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jezhyzhanska_T.PDF152,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.