Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8334
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменова, Наталія-
dc.contributor.authorSemenova, Nataliya-
dc.contributor.authorМагльований, Анатолій-
dc.contributor.authorMahliovanyi, Anatoliy-
dc.date.accessioned2016-02-21T13:11:58Z-
dc.date.available2016-02-21T13:11:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСеменова, Н. Рухова активність та психоемоційний стан студенток 15-17 років / Н. Семенова, А. Магльований // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 2(30). - С. 95-98.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8334-
dc.description.abstractАктуальність полягає у відсутності досліджень психоемоційного стану студенток 15–17 років в умовах дефіциту рухової активності. Завдання роботи полягають у визначенні, аналізі та характеристиці психоемоційного стану студенток 15–17 років, установленні взаємозв’язку з руховою активністю. У роботі використано методику визначення психоемоційного стану САН. Порівняння отриманих параметрів студенток показало, що рівень активності студенток перебуває в межах 48–51 бала, самопочуття – 55–58 балів, настрою – 59–63 бали й за віком одержані показники достовірно не відрізняються. Результати опитування вказують на середній і високий рівні параметрів САН при низькому рівні рухової активності. Показник активності відображає як психоемоційний стан, так і рівень фізичної активності студенток. Topicality lies in the lack of research of psychoemotional condition of female students aged 15–17 due to shortage of physical activity. Objectives of the research are to determine, characterize and analyze psychoemotional condition of female students aged 15–17, to establish its interconnection with physical activity. Method for determining the emotional state – so-called SAN – was applied. Comparing the obtained parameters of female students have shown that the level of their activity lies within 48–51 points, general state - 55–58 points, mood - 59–63 points, figures obtained were not significantly different by age. The obtained results of the survey indicate medium and high levels of SAN parameters at low levels of physical activity. Activity index reflects both psychoemotional state and physical activity level of female students.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університеті імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectСАН (самопочуття, активність, настрій)uk_UK
dc.subjectстуденткиuk_UK
dc.subjectрухова активністьuk_UK
dc.subjectSAN (general state, activity, mood)uk_UK
dc.subjectfemale studentsuk_UK
dc.subjectmotor activityuk_UK
dc.titleРухова активність та психоемоційний стан студенток 15–17 роківuk_UK
dc.title.alternativeMotor Activity and Psychoemotional Condition of Female Students aged 15–17uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 796.012.3:159.942.5-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 2 (30)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наталія Семенова, Анатолій Магльований.pdf314,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.