Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8332
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОзарук, Василь-
dc.contributor.authorOzaruk, Vasyl-
dc.contributor.authorПрезлята, Ганна-
dc.contributor.authorPrezlata, Anna-
dc.contributor.authorКовальчук, Галина-
dc.contributor.authorKovaltsuk, Anna-
dc.contributor.authorТкачівська, Інна-
dc.contributor.authorTokachevska, Inna-
dc.date.accessioned2016-02-21T12:50:14Z-
dc.date.available2016-02-21T12:50:14Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСтан сформованості мотивів учнів початкових класів до рухової активності / В. Озарук [та ін.] // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 2(30). - С. 87-91.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8332-
dc.description.abstractУ статті викладено результати анкетування учнів молодшого шкільного віку міських і сільських шкіл щодо визначення рівня мотивів до потреби в руховій активності, які визначали за такими показниками: на виявлення мотивів обов’язку й відповідальності; самовизначення та самовдосконалення; мотивація благополуччя; престижна мотивація; мотивація уникнення неприємностей; мотивація змістом; мотивація процесом. При цьому виявлено, що суттєвих розбіжностей між результатами в дітей міських і сільських шкіл не спостерігалося. У процесі дослідження простежено, що серед показників, які характеризують мотиви в потребі рухової активності, домінують фізичне самовизначення та самовдосконалення й відстає та потребує корекції навчально-виховного процесу з фізичного виховання – мотивація процесом. The article presents the results of the survey of junior pupils of urban and rural schools according to defining the level of motives to the need in motor activity which were defined according to the following indices: revealing the motives of duty and responsibility; self-definition and self-improvement; wellbeing motivation; prestige motivation; motivation of troubles avoiding; motivation by content; motivation by process. It was revealed that there are no considerable differences between results of urban and rural pupils. In the process of the study it was found out that among indices that characterized motives in the need in motor activity the dominant ones are physical self-definition and self-improvement, but motivation by process lags behind and needs correction of educational process in physical education.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університеті імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмотивuk_UK
dc.subjectрухова активністьuk_UK
dc.subjectрухові діїuk_UK
dc.subjectпотребаuk_UK
dc.subjectmotiveuk_UK
dc.subjectmotor activityuk_UK
dc.subjectmovement actionsuk_UK
dc.subjectneeduk_UK
dc.titleСтан сформованості мотивів учнів початкових класів до рухової активностіuk_UK
dc.title.alternativeCondition of Formation of Motives of Pupils of Elementary Classes to Motor Activityuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК: 37.037:372.8-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 2 (30)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.