Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8192
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРядова, Ліліана-
dc.contributor.authorRyadova, Liliana-
dc.date.accessioned2016-02-20T14:27:05Z-
dc.date.available2016-02-20T14:27:05Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРядова, Л. Динаміка розвитку координаційних здібностей дітей середнього шкільного віку з вадами зору під впливом спеціально спрямованих вправ і рухливих ігор / Л. Рядова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 3(31). - С. 168-173-
dc.identifier.otherУДК 796.012.2/617.75-057.874-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8192-
dc.description.abstractПриродна основа розвитку координаційних здібностей – анатомо-фізіологічні задатки, зокрема функціональний стан сенсорних систем. Рівень розвитку досліджуваних видів указаних здібностей у школярів середніх класів із вадами зору визначали за допомогою тестів: біг до пронумерованих набивних м’ячів, «човниковий» біг 3Х10 м, тест Копилова – «Десять вісімок». Достовірність відмінностей показників, що досліджувалися до та після проведення експерименту, визначали за критерієм «знаків». У статті представлено результати впливу спеціальних вправ і рухливих ігор, спрямованих переважно на активізацію окремих показників функціонального стану аналізаторів, на розвиток координаційних здібностей. Під їх впливом достовірно покращився рівень розвитку здатності до орієнтації в просторі, диференціювання просторових параметрів і координованості рухів у дітей середнього шкільного віку з вадами зору.The natural basis for the development of coordinating abilities are anatomical and physiological inclinations, in particular functional state of the sensory systems. The level of development of the studied kinds of these abilities among middle school pupils with visual impairments was determined by means of tests: running to the numbered stuffedballs, «shuttle» running 3X10 meters, test of Kopylov ten «eights». The significance of differences of the studied parameters before and after the experiment was determined by the criterion of «the characters». In the article it is presented the results of the influence of special exercises and outdoor games aimed mainly at activation of some indices of functional condition of analyzers, on the development of coordinating abilities. Under their the influence significantly increased the level of development of the ability to spatial orientation, differentiation of the spatial parameters and coordination of movements among children of average school age with visual impairments.-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectаналізаторuk_UK
dc.subjectвади зоруuk_UK
dc.subjectдітиuk_UK
dc.subjectкоординаційні здібностіuk_UK
dc.subjectсенсорні системиuk_UK
dc.subjectфункціональний станuk_UK
dc.subjectanalyzeruk_UK
dc.subjectchildrenuk_UK
dc.subjectcoordinating abilitiesuk_UK
dc.subjectvisual impairmentsuk_UK
dc.subjectsensory systemsuk_UK
dc.subjectfunctional conditionuk_UK
dc.titleДинаміка розвитку координаційних здібностей дітей середнього шкільного віку з вадами зору під впливом спеціально спрямованих вправ і рухливих ігорuk_UK
dc.title.alternativeThe Dynamics of Development of Coordinating Abilities of Children of the Average School Age With Visual Impairments Under the Influence of Specially Oriented Exercises and Outdoor Gamesuk_UK
dc.typeArticle-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 3 (31)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рядова.pdf722,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.