Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорпинич, Олексій-
dc.contributor.authorHorpynych, Alex-
dc.date.accessioned2016-02-20T13:18:45Z-
dc.date.available2016-02-20T13:18:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГорпинич, О. Вплив засобів фізичного виховання на розвиток рівня мотивації щодо досягнення успіху в навчальній діяльності студентів вищого навчального закладу / О. Горпинич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 3(31). - С. 126-129-
dc.identifier.otherУДК 37.037-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8181-
dc.description.abstractМета статті – обґрунтувати актуальність залучення студентів ВНЗ до регулярних занять фізичним вихованням та спортом для підвищення рівня мотивації щодо досягнення успіху. Рівень мотивації студентів визначали за допомогою методик А. А. Реана. «Мотивація до досягнення успіху», «мотивація щодо уникнення невдач». Експериментальну й контрольну групи становили 28 студентів віком від 17 до 18 років чоловічої статі. Контрольна група (n=14) – студенти, які нерегулярно відвідували заняття з фізичного виховання, мають низькі показники фізичної підготовленості й не беруть участі в спортивно-масовій роботі. Установлено, що студенти, які систематично займаються фізичними вправами, активно беруть участь у спортивно-масовій роботі, мають високу мотивацію потреби до досягнення успіху та несприятливі до боязні невдач. Студенти групи контролю мають підвищені показники рівня мотивації щодо уникнення невдач. Отже, систематичні заняття фізичним вихованням та спортом впливають на підвищення рівня мотивації, щодо досягнення успіху. Purpose of the article – to prove aktualnistzaluchennyastudentiv universities to regular physical education and sport to enhance the motivation to succeed. The level of motivation of students determined using techniques AA Rean. «The motivation to succeed», «motivation of avoiding failure». The experimental and control groups were 28 students aged 17 to 18 years male article. The control group (n = 14) – studenty who regularly attended classes in physical education, have low rates of physical fitness and do not participate in sports and mass work. Determined that students who regularly engaged in exercise, active in sports and media work, are highly motivated to achieve success needs and unfavorable to the fear of failure. Students in the control group have higher performance level of motivation to avoid failure. Thus, systematic physical training and sports impact on improving motivation to achieve success-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subjectуспішність навчанняuk_UK
dc.subjectсистематичні заняттяuk_UK
dc.subjectmotivationuk_UK
dc.subjectsuccess traininguk_UK
dc.subjectsystematic exerciseuk_UK
dc.titleВплив засобів фізичного виховання на розвиток рівня мотивації щодо досягнення успіху в навчальній діяльності студентів вищого навчального закладуuk_UK
dc.title.alternativeEffect of Physical Education on the Development of Motivation to Succeed in the Training of Students of Higher Educational Institutionuk_UK
dc.typeArticle-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 3 (31)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горпинич.pdf312,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.