Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8166
Назва: Влияние информационных технологий на физическую подготовленность студентов, занимающихся баскетболом при спортивно-ориентированном физическом воспитании
Інші назви: Influence of Informational Technologies on Physical Background of Students Engaged Basketball in Sport-oriented Physical Education
Автори: Темченко, Владимир
Temchenko, Volodymyr
Бібліографічний опис: Темченко, В. Влияние информационных технологий на физическую подготовленность студентов, занимающихся баскетболом при спортивно-ориентированном физическом воспитании / В. Темченко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 3(31). - С. 78-82
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 19-лют-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: студент
спортивно-ориентированное физическое воспитание
информационные технологии
баскетбол
student
sport-oriented physical education
informational technologies
basketball
Короткий огляд (реферат): Цель статьи – определить влияние использования информационных технологий при спортивно-ориентированном физическом воспитании на уровень физической подготовленности студентов, занимающихся баскетболом. В исследованиях задействованы студенты (юноши – n=28) в возрасте 18–20 лет. Методы исследования – анализ литературных источников, формирующий педагогический эксперимент, математическая статистика. По итогам проведенного двухсеместрового эксперимента с целенаправленным использованием информационных технологий при спортивно-ориентированном физическом воспитании констатировано достоверное улучшение (р<0,05-р<0,001) показателей в тестах, характеризующих развитие силы («Подтягивание на перекладине» – на 41 %,), гибкости («Наклоны туловища вперед из положения сидя» – на 29,7 %), скоростных качеств («Бег на 100 м» – на 3,1 %). Мета статті – визначити вплив застосування інформаційних технологій при спортивно орієнтованому фізичному вихованні на рівень фізичної підготовленості студентів, які займаються баскетболом. У дослідженнях задіяно студентів (юнаки – n = 28) у віці 18–20 років. Методи дослідження – аналіз літературних джерел, формувальний педагогічний експеримент, математична статистика. За підсумками проведеного двохсеместрового експерименту з цілеспрямованим використанням інформаційних технологій при спортивно орієнтованому фізичному вихованні констатовано достовірне покращення (р<0,05-р<0,001) показників у тестах, що характеризують розвиток сили («Підтягування на перекладині» – на 41 %), гнучкості («Нахили тулуба вперед із положення сидячи» – на 29,7 %), швидкісних якостей («Біг на 100 м» – на 3,1 % ). Aim. To determine the influence of usage informational technologies in sport-oriented physical education on physical background level of students engaged basketball. Material. In the research students (young man – n = 28) of 18–20 year old were engaged. Methods: Analysis of literature sources formatted pedagogical experiment, maths statistics. Result. Upon sum of two terms experiment with purposeful usage of informational technologies in sport-oriented physical education proved true improvement (р < 0,05 – р < 0,001) of test result that characterize strengths development («High horizontal bar pull-ups» – by 33,3 %), flexibility («Sitting bend forward» – by 29.7 %), speed qualities («100 m race» – by 4,6 %).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8166
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 3 (31)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Темченко.pdf338,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.