Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7962
Назва: Ефективність застосування лікувальної гімнастики при затримці психічного розвитку в дітей
Інші назви: Effective application of therapeutic exercises for children with mental retardation
Автори: Грейда, Наталія Богданівна
Hreida, Nataliia B.
Тучак, Анатолій Михайлович
Tuchak, Anatoliy M.
Бібліографічний опис: Грейда Н. Б. Ефективність застосування лікувальної гімнастики при захворюваннях психічного розвитку дітей / Н. Б. Грейда, А. М. Тучак // Науковий журнал "Молодий вчений". - 2015. - №3. - Ч. 2. - С. 156-159.
Дата публікації: бер-2015
Дата внесення: 16-лют-2016
Теми: дихальна система
затримка психічного розвитку
затримка психічного розвитку
лікувальна фізична культура
фізичний розвиток
серцево-судинна система
respiratory system
mental retardation
physiotherapy
therapeutic exercise
physical development
the cardiovascular system
Короткий огляд (реферат): Теоретично обґрунтовано методику проведення лікувальної фізичної культури при затримці психічного розвитку з дітьми середнього шкільного віку. Вона передбачає планування заняття та зосередження уваги дітей на розучуванні елементарних рухів і простих команд; виявленні індивідуальних особливостей їхньої рухової сфери. Особливого значення під час занять набуває врахування особливостей розвитку серцево-судинної і дихальної систем організму дітей. Фізичні вправи, що потребують значного посилення діяльності серця, треба чергувати зі спеціальними заспокійливими вправами і глибокими дихальними рухами. На заняттях слід слідкувати за рівномірним і глибоким диханням, що забезпечує організм киснем, позитивно впливає на розвиток дихання, кровообігу і всього організму в цілому. Експериментально доведено, що лікувальна гімнастика з елементами дихальної гімнастики та вправи на розтягнення покращують показники фізичного розвитку дітей 12-13 років із затримкою психічного розвитку. Theoretically grounded methodology of therapeutic physical training with mental retardation of children of secondary school age. It involves planning sessions and focus children on learning the basic movements and perform simple commands; identifying the individual characteristics of their motor areas. Of particular importance in the classroom becomes accounting features of the cardiovascular and respiratory systems of children. Exercise that require a substantial strengthening of the heart, should be alternated with special calming exercises and deep breathing movements. The classes should follow uniform and deep breathing, which provides the body with oxygen, positive impact on the development of the respiratory, circulatory and whole organism. Experimentally proved that therapeutic exercises with elements of breathing exercises and stretching exercises to improve the performance of the physical development of children 12-13 years old with mental retardation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7962
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFKiZ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
78.pdf172,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.