Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTomashevska, Iryna P.-
dc.contributor.authorТомашевська, Ірина Петрівна-
dc.date.accessioned2013-05-17T12:47:35Z-
dc.date.available2013-05-17T12:47:35Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationTomashevs’ka I. Developing of scientific-and-pedagogical self-efficacy of pre-service secondary school teachers. / I. Tomashevs’ka // The scientific advanced. – Issue 2. – USA. – February, 2013.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/762-
dc.description.abstractThe article deals with the peculiarities of developing scientific-and-pedagogical self-efficacy of the pedagogical university students. Scientific-and-pedagogical self-efficacy of pre-service secondary school teachers is defined as their beliefs that they are capable to produce successfully designated levels of scientific-and-pedagogical performance in the educational area.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.titleDeveloping of scientific-and-pedagogical self-efficacy of pre-service secondary school teachersuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
developing.pdf105,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.