Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7601
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩур, Лідія-
dc.contributor.authorShchur, Lidiya-
dc.date.accessioned2016-02-02T18:47:30Z-
dc.date.available2016-02-02T18:47:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЩур Л. Особливості здоров’я зберігального навчання та професійної діяльності майбутніх фахівців сфери візуально-просторового мистецтва / Л. Щур // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 4 (28). – С. 87-91.-
dc.identifier.otherУДК 37.037-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7601-
dc.description.abstractУ статті визначено особливості навчання та професійної діяльності фахівців мистецьких спеціальностей. Зазначено, що специфічна діяльність майбутніх працівників сфери візуально-просторового мистецтва передбачає не тільки психічне, а й фізичне перенапруження. Відповідно, для якісної майбутньої професійної діяльності студентам-митцям потрібно оволодіти знаннями у сфері формування здорового способу життя та професійно необхідними руховими діями, а саме: ознайомлення, отримання загальних здоров’язберігальних знань; формування початкових умінь і звички до занять фізичними вправами; закріплення придбаного вміння займатися фізичними вправами; формування навичок і переконань у необхідності ведення здорового способу життя, поява життєвого досвіду. This article is devoted to defining the peculiarities of studying and professional activity of specialists in artistic disciplines. It is noted that the specific activity of future workers in the sphere of visual-spatial art includes not only mental but physical stress. Accordingly, for qualitative future career, art students need to obtain knowledge in the scope of healthy lifestyleformation and professionally necessary motor actions. In particular, familiarization, obtaining of general health-saving knowledge, formation of initial skills and habit to physical exercises training;; consolidation of the obtained skill to physical exercises practicing; formation of skills and believes in the necessity of healthy lifestyle leading, gaining of life experience.-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectзагальна фізкультурна освітаuk_UK
dc.subjectмистецькі спеціальностіuk_UK
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UK
dc.subjectстуденти-митціuk_UK
dc.subjectgeneral physical educationuk_UK
dc.subjectart specialtiesuk_UK
dc.subjectart studentsuk_UK
dc.subjecthealthy lifestyleuk_UK
dc.titleОсобливості здоров’язберігального навчання та професійної діяльності майбутніх фахівців сфери візуально-просторового мистецтваuk_UK
dc.title.alternativePeculiarities of Health-Saving Training and Professional Activity of Future Specialists of the Sphere of Visual-Spatial Artsuk_UK
dc.typeArticle-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 4 (28)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Щур.pdf306,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.