Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанченко, Галина-
dc.contributor.authorPanchenko, Halyna-
dc.date.accessioned2016-01-31T12:51:37Z-
dc.date.available2016-01-31T12:51:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПанченко, Г. Вектори вибору шляхів удосконалення підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до здоров’язберігальної діяльності в початковій школі / Г. Панченко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 2(30). - С. 24-29.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7580-
dc.description.abstractАктуальність дослідження обумовлена зростанням суспільного запиту щодо підвищення оздоровчої функції фізичної культури в школі, яка потерпає від наслідків інтенсифікації навчальних навантажень та об’єктивно потребує вдосконалення підготовки сучасного фахівця, спроможного реалізувати функції організатора й провідника здоров’язберігальних технологій у процес навчання. Завдання роботи полягали в обґрунтуванні шляхів та спрямованості вдосконалення підготовки вчителя фізичної культури до здоров’язберігальної діяльності в початковій школі. У дослідженні використано метод діагностичного анкетування. Результати роботи підтверджують, що більшість респондентів (до 87,2 %) визнають негативний вплив навчальних навантажень на здоров’я учнів. Понад 80 % учителів початкових класів та 54,6 % фахівців із фізичної культури погоджуються з необхідністю проведення оздоровчої роботи з попередження дидактогенних захворювань учнів. Установлено, що частина учителів фізичної культури залишається на застарілих позиціях в організації оздоровчої роботи, оскільки не враховують ергономічний профіль вимог до організму дітей сучасного навчального процесу початкової школи. Усвідомлення вчителями-практиками причинно-наслідкових зв’язків між напруженою учнівською працею й формуванням механізмів патогенезу принципово важливе для розуміння змісту та спрямованості здоров’язберігальної діяльності майбутнього вчителя з попередження дидактогенних захворювань учнів початкової школи. Topicality of the study is predetermined by growth of social demand of increasing the function of physical culture at school which is influenced by the effect of intensification of educational loads and needs improvement of preparation of a modern specialist who is able to realize the functions of an organizer and a conductor of health saving technologies into the educational process. Objective of the work is grounding of the ways of improvement of a physical culture teacher aimed at health saving activity at elementary school. We have applied the method of diagnostic survey in our study. The results of the work prove that most of the respondents (up till 87,2 %) acknowledge the negative influence of educational loads on pupils’ health. More than 80 % of teachers of elementary classes and 54,6 % of physical culture teachers agree with the necessity of conducting of health improvement work aimed at preventing of didactic-gene diseases of pupils. It was established that some of physical culture teachers keep to old positions in organization of health improvement work as they don’t take into account ergonomic profile of demands to an organism of children of the modern educational process of elementary school. Understanding by teachers–practitioners of cause-and-effect relations between intensive educational process and formation of mechanisms of pathogenesis is very important for understanding of the content and orientation of health saving activity of a future teacher at preventing of didactic-gene diseases of pupils of elementary school.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університеті імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectнавчанняuk_UK
dc.subjectзахворюванняuk_UK
dc.subjectздоров’язбереженняuk_UK
dc.subjectпідготовка вчителяuk_UK
dc.subjecteducationuk_UK
dc.subjectdiseaseuk_UK
dc.subjecthealth savinguk_UK
dc.subjectpreparation of a teacheruk_UK
dc.titleВектори вибору шляхів удосконалення підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до здоров’язберігальної діяльності в початковій школіuk_UK
dc.title.alternativeVectors of Choice of Theways of Improvement of Future Physical Culture Teacher Preparation for Health Saving Activity in Elementary Schooluk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУД373.3:612.84-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 2 (30)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Галина Панченко.pdf302,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.