Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7525
Назва: Фізична освіта в педагогічній спадщині П. Ф. Лесгафта
Інші назви: Physical Education in Pedagogical Heritage of P. F. Lesgaft
Автори: Дмитрук, Віталій
Dmytruk, Vitaliy
Базюк, Валерій
Baziuk, Valeriy
Приступа, Лариса
Prystupa, Larysa
Бібліографічний опис: Дмитрук В. Фізична освіта в педагогічній спадщині П. Ф. Лесгафта / В. Дмитрук, В. Базюк, Л. Приступа// Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки / уклад. А. В. Цьось, С. П. Козіброцький. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − № 1 (29). − С. 9-12.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: фізична освіта
physical education
П. Ф. Лесгафт
P. F Lesgaft
педагогічна спадщина
pedagogical inheritance
молодь
young people
навчальний заклад
educational establishment
Фізична Культура
physical culture
розумовий і фізичний розвиток
intellectual and physical development
фізичні вправи
physical exercises
Короткий огляд (реферат): П. Лесгафт розробив теорію фізичної освіти, на основі якої сформулював вимоги до фізичного розвитку молоді в навчальному закладі. Завдання роботи полягало в розкритті значення фізичної освіти, яку запро­понував П. Ф. Лесгафт, щодо посилення освітньої складової з предмета «Фізична культура». Для розв’язання поставленого завдання використовували такі методи дослідження, як теоретичний аналіз й узагальнення літературних джерел. Фізичною освітою П. Ф. Лесгафт уважав «гармонійний всебічний розвиток діяльності людського організму», свідоме обмеження сваволі в міркуваннях та діяльності людини, визначення своєї особистості та її значення в суспільстві. Теорія фізичної освіти П. Ф. Лесгафта вийшла далеко за межі кінця XIX – початку XX ст. і може розглядатися як одне з важливих джерел педагогічної науки. Важливі наукові положення, обґрунтовані вченим, актуальні й сьогодні. P. F. Lesgaft have developed the theory of physical education, on its basis he has formed requirements for physical development of the youth in an educational establishment. The task of the work was to reveal the meaning of physical education that was presented by P. F. Lesgaft in order to strengthening of educational components in subject of «Physical culture». For solving of this task it was used the following methods of the study as: theoretical analysis and generalization of literature sources. According to P. F. Lesgaft the theory of physical education have left the limits of 19–20th centuries and may be considered as one of the most important sources of the pedagogical science. Important scientific statements that were grounded by the scientists are still topical nowadays.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7525
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 1 (29)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
02_4_15.pdf284,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.