Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7518
Назва: Організаційно-методичні підходи до побудови навчально-тренувального процесу з футболістами 11–18-річного віку: порівняльний аналіз
Інші назви: Organizational and Methodological Approaches to Construction of the Training Process with Football Players Aged 11–18: Comparative Analysis
Автори: Ніколаєнко, Валерій
Nikolayenko, Valeriy
Байрачний, Олег
Bayrachnyi, Oleg
Бібліографічний опис: Ніколаєнко В. Організаційно-методичні підходи до побудови навчально-тренувального процесу з футболістами 11–18-річного віку: порівняльний аналіз / В. Ніколаєнко, О. Байрачний // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 2 (26). – С. 79-83.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: футболісти 11–18 років
football players aged 11–18
система багаторічної підготовки
the system of long-term preparation
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питанння, пов’язані з удосконаленням системи багаторічної підготовки футбо­лістів. Мета – здійснити порівняльний аналіз організаційно-методичних підходів до побудови навчально-тренувального процесу з футболістами 11–18-річного віку в Нідерландах із позицій їх використання в дитячо-юнацькому футболі України. Проведено порівняльний аналіз змісту й спрямованості навчально-тренувального процесу з позиції реалізації довготривалої програми підготовки спортивного резерву для професійного футболу. Установлено, що в більшості вітчизняних тренерів відзначається звуження сфери їхнього впливу, яке зводиться до управління спортивною підготовкою, а не розвитком яскравої індивідуальності. Визначено необхідність унесення змін у вітчизняну систему багаторічної підготовки, практику організації й управління спортивною діяльністю юних футболістів. The article continues the discussion of questions connected to improvement of the system of long-term training of players. Its purpose is to carry out a comparative analysis of organizational and methodological approaches to the construction of the training process among football players aged 11–18 in Netherlands in terms of their use in youth football in Ukraine. It was conducted the comparative analysis of the content and direction of the training process from the perspective of the long-term training programs for reserve for professional sport. It was found out that the majority of domestic coaches mention the narrowing the scope of their influence, which reduces the management of sports training, rather than the development of vivid individuality. The necessity of amending the domestic system of long-term preparation, practice organization and management of sports activities for young players.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7518
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 2 (26)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18_nikolayenko_1.pdf340,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.