Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7505
Назва: Аналіз взаємозв’язку фізичного, психофізіологічного розвитку та фізичної підготовленості дітей 2–3-го й 3–4-го років життя
Інші назви: The Results of Determination of Structure of Physical Development are Resulted, Psychologicphysiologal Possibilities and Physical Preparedness of Children of Age-dependent groups, 1–2, 3–4
Автори: Лахно, Олена
Lakhno, Elena
Бібліографічний опис: Лахно О.Аналіз взаємозв’язку фізичного, психофізіологічного розвитку та фізичної підготовленості дітей 2–3-го й 3–4-го років життя /О. Лахно // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 3 (27). – С. 58-61.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури (м. Дніпропетровськ)
Науковий керівник: УДК 796.022
Теми: діти
розвиток
фізична підготовленість
психофізіологічні можливості
структура
гетерохронність
children
development
physical preparedness
psikhofiziologicheskie possibilities
structure
getertimely
Короткий огляд (реферат): Наведено результати визначення структури фізичного розвитку, психофізіологічних можливостей та фізичної підготовленості дітей вікових груп 2–3-го, 3-4-го років життя. Установлено, що розвиток дітей 2–4-го років життя відбувається гетерохронно. У початковому дослідному віковому періоді (2–3-го років життя) спостерігаємо значну роль показників фізичного розвитку в розвитку фізичних якостей і психофізіологічних можливостей. У 3–4-річних дітей посилюється роль рівня розвитку фізичних якостей і психофізіологічних можливостей у структурі комплексної підготовленості. It is set that development of children from 1 to 5 years takes place getertimely. There is a considerable role of indexes in the initial probed age-dependent period (1–2 years) there is a considerable role of indexes of physical development in development of physical qualities and psychologic-physiologal possibilities. In age 3–4 the role of level of development of physical qualities and psychologic-physiologal possibilities increases in the structure of complex preparedness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7505
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 3 (27)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Олена Лахно.pdf323,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.