Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7500
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерасимчук, Андрій-
dc.contributor.authorGerasymchuk, Аndrii-
dc.date.accessioned2016-01-28T09:23:44Z-
dc.date.available2016-01-28T09:23:44Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГерасимчук А. Стан адаптації дітей до навчальної діяльності як складова частина фізичного виховання превентивної спрямованості в перший рік навчання в школі / А. Герасимчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 3 (27). – С. 50-54.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7500-
dc.description.abstractВивчено вияв та зміну показників соціальної й психологічної адаптації дітей протягом першого року навчання в школі. У констатувальному експерименті взяли участь 87 дівчаток і 73 хлопчики, яким на початку дослідження виповнилося шість років. Установлено, що на початку показники дівчаток і хлопчиків перебувають на середньому рівні. Це свідчить про достатній потенціал для забезпечення адекватної адаптації до нових умов, якими відзначається навчальний процес у школі, порівняно з дошкільним навчальним закладом. Протягом навчального року відбувається значне погіршення показників, що засвідчує неадекватну адаптацію до наявних умов навчальної діяльності. Одержані дані потрібно враховувати при організації навчального процесу та формуванні змісту занять фізичними вправами, що повинні спрямовуватися на запобігання такій негативній тенденції. Development and changes of indices of social and psychological adaptation of children during the first year of studying at a school were studied. 87 girls and 73 boys aged 6 took part in the experiment. It was established that at the beginning indices of girls and boys were at the average level, this indicates enough potential for providing of adequate adaptation to new conditions which characterize educational process in comparison with preschool educational establishments. During the school year significant decreasing of indices occurs and this testifies inadequate adaptation of these children to existing conditions of educational activity. Obtained data must be taken into account during organization of educational process and formation of content of classes with physical exercises which must be oriented at warning of this negative tendency.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ)uk_UK
dc.subjectучні першого класуuk_UK
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UK
dc.subjectадаптаціяuk_UK
dc.subjectfirst formersuk_UK
dc.subjecteducational activityuk_UK
dc.subjectadaptationuk_UK
dc.titleСтан адаптації дітей до навчальної діяльності як складова частина фізичного виховання превентивної спрямованості в перший рік навчання в школіuk_UK
dc.title.alternativeCondition of Children’s Adaptation to Learning Activity as a Part of Physical Education of Preventive Orientation During the First Year of Studies at Schooluk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 796.011.3:373.3.015.3-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 3 (27)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрій Герасимчук.pdf330,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.