Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7495
Назва: Особливості фізичної працездатності й розвитку фізичних якостей у дівчаток із різною спрямованістю мануальної рухової асиметрії протягом 4–6 років
Інші назви: Peculiarities of Physical Abilities and Development of Physical Qualities of Girls With Different Orientation of Manual Motor Asymmetry During 4-6 Years
Автори: Галаманжук, Леся
Galamandjuk, Lesy
Бібліографічний опис: Галаманжук Л. Особливості фізичної працездатності й розвитку фізичних якостей у дівчаток із різною спрямованістю мануальної рухової асиметрії протягом 4–6 років / Л. Галаманжук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 2 (26). – С. 43-50.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: дівчатка
girls
мануальна рухова асиметрія
manual motor asymmetry
дошкільний період
preschool period
фізичні якості
physical qualities
фізична працездатність
physical workability
динаміка й розбіжності
dynamics and differences
Короткий огляд (реферат): Вивчено виявлення, зміну та розбіжності показників фізичної працездатності, фізичних якостей дівчаток із різною спрямованістю мануальної рухової асиметрії протягом 4–6-го років життя. У лонгітюдинальному констатувальному експерименті взяли участь ті самі 75 дівчаток (по 25 з існуючими варіантами мануальної рухової асиметрії), яким на початку дослідження виповнилося чотири роки. Установлено подібні тенденції та особливості динаміки фізичної працездатності й фізичних якостей, якими відзначаються дівчатка з певною спрямованістю мануальної рухової асиметрії, а також наявність у них розбіжностей значень досліджуваних показників у випадку однакового віку, але різної спрямованості такої асиметрії. Одержані дані потрібно враховувати, оцінюючи досягнення дівчаток у кожному віці періоду 4–6 років під час фізичного виховання в дошкільному навчальному закладі. In the article it was studied the displays, changes and differences of indicators of physical workability, physical qualities of girls with various orientation of manual motor asymmetry during 4th-6th years of life. 75 girls took part in the experiment (25 girls with each variant of manual motor asymmetry) who at the beginning of the experiment were 4 years old. It was settled the similar tendencies and features of the dynamics of physical qualities and peculiarities of dynamics of physical workability, which are typical for girls with certain orientation of manual motor asymmetry, and that they have the differences between the values of the parameters in case of the same age, but different orientation of this asymmetry. The results should be taken into account during estimation the progress of girls at each age withig the period of 4-6 years till the time of physical education in preschool.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7495
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 2 (26)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
09_galamanzhuk.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.