Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7488
Назва: Регламентація здорового способу життя в навчальних закладах Російської імперії в другій половині ХVIII ст.
Інші назви: Regulation of Healthy lifestyle in Educational Establishments of the Russian Empire is in the Second Half of XVIII Age
Автори: Соколова, Наталія
Sokolova, Nataliia
Бібліографічний опис: Соколова Н. Регламентація здорового способу життя в навчальних закладах Російської імперії в другій половині ХVIII ст. / Н. Соколова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 2 (26). – С. 10-15.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 27-січ-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: виховання
education
здоровий спосіб життя
healthy lifestyle
фізкультура
physical education
навчальні заклади
educational establishments
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовано, що з приходом до влади імператриці Катерини ІІ в Російській імперії велику увагу приділяли питанням освіти й виховання молодого покоління. Розроблена урядом інструкція виховання дітей лягла в основу статутів освітніх закладів країни. Установлено, що в шкільних установах, крім навчального процесу, вагому роль відводили розпорядку дня, питанням гігієни. При цьому недооцінювали значення фізичного виховання для збереження здоров’я учнів. Аналіз документів другої половини ХVІІІ ст. дає підставу стверджу­вати, що в жодному навчальному закладі не викладали такого предмета, як «гімнастика», фізичне виховання обмежувалось іграми на свіжому повітрі, танцями, фехтуванням та верховою їздою. Однак і ці дисципліни викладали за окрему платню. Установлено, що лише з другої половини ХІХ ст. в суспільстві змінилося ставлення до спорту, фізкультури, а гімнастика поступово вводиться як обов’язковий предмет в усіх освітніх установах Російської імперії. In the article it is defined that with coming to power of empress Ekaterina II in the Russian empire large attention was devoted to the questions of upbringing and education of the young generation. Developed by the government instruction of education of children has become a basis for regulations of educational establishments of the country. It is set that in schools except for educational process great role is devoted to order of the day, questions of hygiene. The meaning of physical education for preserving of health of pupils was underestimated. The analysis of documents of the second half of XVIII ages lets us state that such subject as «gymnastics» were not taught at any educational establishment, physical education was limited to the games on fresh air, dances, fencing and horse riding. These disciplines were taught for an additional payment. It is marked that only from the second half of XIX age in society the attitude towards sports, physical education, and gymnastics has changed and gradually they became obligatory subject at all educational establishments of the Russian empire.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7488
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 2 (26)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sokolova.pdf317,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.